چگونه از مدل های کار گروهی بیشترین استفاده را ببرید و کارایی تیم خود را افزایش دهید

بسیاری از آنها شروع به ،یب مدل‌های مختلف کار گروهی با راه‌حل‌های فناوری پیشرفته ،د نرم افزار ردیابی کار برای بهینه سازی اثربخشی تیم های خود و به دست آوردن بینش دقیق در مورد عملکرد روزانه کارکنان.

اگر می خواهید مدل کار تیمی انتخاب شده تاثیر مثبتی بر اثربخشی تیم شما داشته باشد، سعی کنید کارکنان خود را در این فرآیند مشارکت دهید. ارتباط باز کلید اصلی است. لازم نیست مدل را مستقیماً نام ببرید، اما کارمندان شما باید بدانند انتظارات شما چیست و روی نکات کلیدی و نتایج تمرکز کنند.

در اینجا نکاتی را در مورد چگونگی استفاده حدا،ری از یک مدل کار گروهی پس از یافتن مدلی که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد، پیدا خواهید کرد.

راه حل بهینه را برای خود و تیم خود انتخاب کنید

هنگام تلاش برای تطبیق فرآیندهای تجاری خود، باید به عملکرد و رفاه کارکنان توجه کنید. ردیاب‌های کار می‌توانند داده‌های بی‌درنگ جامعی را در مورد نحوه سپری ، ساعات کاری کارکنان شما ارائه دهند.

همچنین، کارکنان خود را تشویق کنید تا ایده های خود را به وضوح به اشتراک بگذارند و بر تضادهای احتمالی نظری با سایر اعضای تیم غلبه کنند. نوآوری و پیشرفت از تنوع نظرات ناشی می شود و کارمندان شما ممکن است از این بحث های سازنده چیزهای زیادی بیاموزند.

اگر فوراً تغییرات مورد نظر را در بهره وری مشاهده نکردید، ناامید نشوید. از گزارش ارزیابی عملکرد استفاده کنید تا با کارمندان خود صحبت کنید و دریابید که چه چیزی می تواند به آنها کمک کند تا با مدل کار تیمی بهتر سازگار شوند و به آنها زمان دهید تا این کار را انجام دهند.

کلمات پای،

بهترین راه برای فهمیدن اینکه چه مدل کار تیمی من، شماست این است که از خود بپرسید اه، و انتظارات شما چیست. علاوه بر این، این مدل باید به راحتی با نیازهای کارکنان شما سازگار شود و آنها را در س، رهبری شما بگنجاند.

کارکنان خود را در فرآیند بهینه سازی مشارکت دهید

کارکنان را تشویق کنید تا آشکارا در مورد نقاط درد و جنبه های خاص کار خود صحبت کنند که ممکن است با آنها دست و پنجه نرم کنند. این بازخورد صادقانه به شما نشان می دهد که در کجا به راهنمایی و حمایت اضافی شما نیاز است تا از مدل کار تیمی انتخاب شده حدا،ر استفاده را ببرید.

تقویت همکاری تیمی

علاوه بر ارتباطات تیمی، همکاری یکپارچه کلید توسعه تیم های بسیار موثر است. بنابراین هر مدل کار گروهی را که انتخاب می کنید، مطمئن شوید که اعضای تیم شما با هم کار می کنند.

اگر می‌خواهید تیم‌هایی محکم و متعهد برای دستیابی به اه، تعیین‌شده بسازید، باید فضایی ایجاد کنید که در آن کارکنان احساس کنند نظرات متفاوت و گاه متضاد خود را بیان کنند و بدانند که شنیده می‌شوند و مورد احترام قرار خواهند گرفت.

در دنیای تجارت که با همه‌گیری ویروس کرونا تغییر کرده است، رهبران بیشتر و بیشتر در مورد چگونگی اطمینان از اثربخشی تیم‌های دوردست یا ،یبی خود صحبت می‌کنند.

در نهایت، همیشه می‌تو،د به داده‌های برنامه ردیابی کارمندان تکیه کنید تا ببینید آیا مدل کار تیمی انتخاب‌شده برای شما کار می‌کند یا خیر، و به کارمندان خود زمان می‌دهید تا با آن سازگار شوند.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/،w-to-make-the-most-of-teamwork-models-and-boost-your-team-efficiency/اگر تصمیم دارید مدل کاتزنباخ و اسمیت را دنبال کنید، تمرکز شما باید روی عملکرد، نتایج کاری و پیشرفت شخصی باشد، مهارت‌های ارتباطی و همکاری اعضای تیم را بهبود بخشد، و آنها را نسبت به اه،شان متعهدتر و مسئولیت پذیرتر کند.

مدل های کار تیمی مفهوم جدیدی نیستند. رهبران در سرتاسر جهان برای چندین دهه تلاش کرده‌اند راه‌هایی برای بهینه‌سازی تیم‌های خود و موثرتر ، آنها بیابند. به همین دلیل است که می تو،د مدل های اثربخشی تیمی متعددی را از دهه 1970 تا امروز پیدا کنید.

پس از بررسی موضوع اثربخشی تیم، مجموعه ای از مدل های قابل اعتماد را پیدا خواهید کرد که می تو،د از آنها برای تقویت کار تیمی استفاده کنید. در حالی که برخی بر روی نقاط درد بالقوه ای تمرکز می کنند که باید برای بهینه سازی عملکرد تیم خود با آنها مق، کنید، برخی دیگر بر روی عوامل داخلی و خارجی که بر کارایی تیم شما تأثیر می گذارد تمرکز می کنند.

اجرای تیم‌های دوردست یا ،یبی می‌تواند چالش‌برانگیز باشد، اما این مدل‌ها آینده کار هستند، بنابراین بهتر است این تغییر را تصدیق کنید و مطمئن شوید که تیم‌های راه دور شما بهره‌وری بالایی دارند. اتخاذ یک مدل کار تیمی که برای شما و کارمندان شما بهترین کار را دارد، می تواند بهره وری کارکنان را افزایش دهد و همکاری بین تیمی را تقویت کند. اگر می‌خواهید به این هدف برسید، باید کارکنان خود را در فرآیند بهینه‌سازی تیم مشارکت دهید و بازخورد آن‌ها را دریافت کنید.

این می‌تواند پایه‌ای برای بازخورد دقیق عینی باشد که به شما نشان می‌دهد چگونه کارمندان شما با مدل اثربخشی تیم جدید پیاده‌سازی شده کنار می‌آیند.

سعی نکنید از درگیری های احتمالی جلوگیری کنید. به کارمندان خود نشان دهید که چگونه بر آنها غلبه کنند، با استفاده از تکنیک های ثابت شده حل تعارض. یادگیری نحوه موافقت با مخالفت و حرکت به سمت اه، تعیین شده می تواند زمینه مش،ی برای ایجاد تیم های موثر باشد.

برای دیدن اینکه آیا مدل کار می کند یا خیر، وارد شوید

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب