چگونه با ایمیل مارکتینگ سرنخ ایجاد کنیم؟

این روش‌های ساده تولید سرنخ ایمیل به‌ویژه برای شرکت‌های کوچک‌تر و متوسط ​​خوب کار می‌کند و هر یک از استراتژی‌های ذکر شده در بالا در طول زمان مفید واقع شدند. با گنجاندن آنها در استراتژی بازاریابی ایمیلی خود، بلافاصله شروع به گسترش مشتریان خود کنید.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/،w-to-generate-leads-with-email-marketing/

اگر این ویژگی شخصی را اضافه کنید، مشتریان احساس ارتباط بیشتری با ،ب و کار شما خواهند داشت و احتمال بیشتری دارد که ایمیل های شما را باز کنند. تولد مشتریان احتمالی فرصتی عالی برای ارسال یک ایمیل شخصی، از جمله یک پیشنهاد منحصر به فرد است. ممکن است ایمیل ها از طریق لمس های سفارشی برای مشتریان لذت بخش تر و جذاب تر باشند.

5. روی خطوط موضوعی خود کار کنید

به همین دلیل، شما باید تا حد امکان اتوماسیون را پیاده سازی کنید.

طبق مطالعات، اتوماسیون بازاریابی به افزایش سرنخ ها برای 80 درصد از مشاغل کمک کرده است. هنگامی که از اتوماسیون برای افزایش هدف گذاری استفاده می کنید، کیفیت و کمیت سرب افزایش می یابد.

7. از پلتفرم های رسانه های اجتماعی استفاده کنید

درعوض، با تشویق بازدیدکنندگان از طریق منابع رایگان، ثبت‌نام در خبرنامه، پاپ‌آپ‌های پیشنهادی ویژه، رسانه‌های اجتماعی و کانال‌های دیگر، فهرست ایمیل خود را از نظر اخلاقی رشد دهید.

به همین دلیل داشتن یک موضوع خوب بسیار مهم است. یک موضوع موثر محتوای ایمیل را در چند کلمه خلاصه می کند و در عین حال خواننده را ترغیب می کند تا برای دیدن موارد بیشتر روی آن کلیک کند.

افزودن حس شخصی به ایمیل تولید سرنخ یک راه عالی برای علاقه مند نگه داشتن مشتریان شما به کمپین های بازاریابی ایمیلی شما است. اطلاعات کافی مصرف کننده (نام، تعداد دفعاتی که از شما ،ید کرده اند، چه چیزهایی ،یده اند، به چه محصولات دیگری علاقه نشان داده اند و غیره) جمع آوری کنید تا ایمیل های متن، با آنها ارسال کنید.

آزمایش ت،یم (تست A/B) پیام های ایمیل شما به طور مرتب ضروری است.

قبل از ،ید یک لیست ایمیل از یک شرکت تولید کننده سرنخ ایمیل، باید وقت خود را صرف ایجاد سرنخ برای کمپین بازاریابی ایمیلی خود کنید، حتی اگر انجام این کار می تواند سریع ترین و ساده ترین گزینه به نظر برسد.

از نظر بازاریابی، “مشتری ایده آل” یا “شخصیت ،یدار” توصیف می کند که چه ،ی را می خواهید جذب کنید. پاسخ این سوالات را بیابید تا مشتریان ایده آل خود را به صفر برس،د:

  • سن، ،ت، درآمد و سطح تحصیلات همگی نمونه هایی از اطلاعات جمعیتی هستند.
  • انگیزه های اصلی مشتریان برای ،ید کالای شما.
  • جایی که آنها ،ید خود را انجام دادند: فروشگاه بزرگ، اینترنت یا فروشگاه دلار.
  • کاربران محصول شما برای چه ویژگی هایی بیشتر ارزش قائل هستند و چگونه از آنها استفاده می کنند.
  • چگونه زندگی آنها را بهبود می بخشد و به طور خاص به مشکلات رسیدگی می کند.
  • هر چند وقت یکبار آن را ،یداری می کنند.
  • آیا آنها فقط از ایمیل استفاده می کنند یا سایر اشکال ارتباطی مانند تماس های تلفنی، پیام ها یا حتی مطالب چاپی را ترجیح می دهند؟

هر روز، یک فرد به طور متوسط ​​بین بیست تا شصت ایمیل دریافت می کند.

در راهنمای کوتاه ما، یاد خواهید گرفت که چگونه از بازاریابی ایمیلی برای ایجاد سرنخ بیشتر برای ،ب و کار خود استفاده کنید. شما یاد خواهید گرفت که چگونه ایمیل های سرب موثری ایجاد کنید که توجه مشتری بالقوه شما را جلب کند و از کمپین های هدفمند برای دستیابی به افراد من، استفاده کنید. با استراتژی من،، بازاریابی ایمیلی سرنخ می تواند برای ایجاد پایگاه مشتری شما ارزشمند باشد.

سرنخ های ایمیل چیست؟

هنگام تلاش برای تولید سرنخ های با کیفیت بالا، بازاریابی ایمیلی می تواند موثرتر از خدمات تولید سرنخ ایمیل باشد، زیرا نمی تو،د مطمئن باشید که گیرندگان شما به آنچه می خواهید بگویید علاقه مند هستند.

همچنین، برای استفاده حدا،ری از رسانه های اجتماعی و ایمیل، به یک پایه محکم نیاز دارید. می تو،د از CPC یا استفاده کنید CPM داده هایی برای سنجش موفقیت تلاش های بازاریابی ایمیلی و رسانه های اجتماعی شما.

با توجه به اینکه ماهانه بیش از 4 میلیارد حساب رسانه اجتماعی فعال وجود دارد، استفاده ن، از رسانه های اجتماعی و گنجاندن آنها در تلاش های بازاریابی ایمیلی سهل انگاری خواهد بود.

با استفاده از تست ت،یم، می تو،د ببینید که کدام تغییرات متن ایمیل شما بهترین عملکرد را دارد. این یک استراتژی فوق العاده برای بهبود عملکرد کپی شما است که منجر به کلیک های بیشتر می شود. اگر می خواهید نرخ تبدیل ایمیل خود را با تست A/B افزایش دهید، باید:

  • متغیرها را برای بررسی انتخاب کنید.
  • اندازه نمونه من، را انتخاب کنید
  • یک نمونه ایجاد کنید و آن را آزمایش کنید.
  • برای اینکه بد،د کدام یک از ترفندهای کمپین شما باعث بهبود موارد شده است، باید آنها را به صورت جداگانه آزمایش کنید.

با این حال، به یاد داشته باشید که تبلیغات CPM و CPC به تنهایی استراتژی ایده آلی نیستند. اگرچه روش‌های CPM و CPC به خودی خود مؤثر هستند، ممکن است در صورت ،یب با سایر اشکال بازاریابی، مانند هدف‌گیری مجدد یا ایمیل، از پتانسیل کامل خود استفاده کنند. اگر این کار را انجام دهید، می تو،د سرنخ ها را دنبال کنید، به آنها رسیدگی کنید و در نهایت آنها را به مشتری تبدیل کنید.

افکار نهایی

شما دیده اید که کمپین های تولید سرنخ ایمیل چقدر می توانند پیچیده باشند.

بیایید از تولید ایمیل سرنخ نسخه پشتیبان تهیه کنیم و اصول نحوه تولید سرنخ های ایمیل را به طور جداگانه پوشش دهیم.

سرنخ هایی که آدرس ایمیل آنها را از طریق فرم انتخاب به دست آورده اید به ،وان سرنخ های ایمیل شناخته می شوند. چه در رسانه های اجتماعی، وب سایت شما یا یک وب سایت شریک، ایمیل های با کیفیت به شما امکان می دهد کمپین های بازاریابی خود را مقیاس بندی کنید. بازاریابی مجوز امکان پرورش بیشتر این مشتریان بالقوه و هدایت ایمیل ها را از طریق ایمیل و سایر کانال ها فراهم می کند. این مشتریان بالقوه اغلب آدرس های ایمیل خود را در ازای نوعی انگیزه، مانند دسترسی به یک پیشنهاد ویژه، ارائه می دهند.

bugherd-bug-tracking-tool-2023-in-page

موارد زیر برخی از مزایای متعدد تولید خودکار ایمیل شما هستند:

  • گسترش سریع با تلاش اندک امکان پذیر است. مقیاس پذیری یکی از مزایای اصلی فرآیندهای خودکار است.
  • توانایی خیاطی برای هر فرد به حدا،ر می رسد. برای شخصی سازی موفق، به ویژه در مقیاس، اتوماسیون ضروری است.
  • مشارکت بیشتری وجود دارد و اتوماسیون مشارکت را افزایش می دهد و به شما اجازه می دهد مسیرهایی را به طور خاص برای مشتریان هدف خود طراحی کنید.

اگرچه ایجاد یک کمپین بازاریابی ایمیلی موفق می تواند مدتی طول ،شد، تلاش ارزش آن را دارد. ایجاد سرنخ از طریق ایمیل مارکتینگ می تواند به شما در ایجاد روابط با مشتریان جدید، افزایش درآمد و ایجاد پیروان وفادار کمک کند. با رویکرد صحیح، سرنخ های بازاریابی ایمیلی شما کلید موفقیت ،ب و کار شما خواهند بود.

آنها ممکن است برای دریافت ایمیل از مشاغل مختلف ثبت نام کرده باشند، اما ممکن است لازم باشد هر کدام را بخوانند.

تعیین اینکه چه ،ی می خواهید برای ایجاد سرنخ فروش ایمیل با کیفیت به دست آورید، بهترین کار خواهد بود.

این جزئیات تصویری از مشتری کامل شما را ارائه می دهد و آنها را برای تولید سرنخ های ایمیل ارزشمند می کند. به دست آوردن حتی یک بسته از این اطلاعات به شما این امکان را می دهد که بازاریابی خود را با خواسته ها و نیازهای مشتریان تنظیم کنید و به آنها نشان دهید که چرا محصول شما بهترین گزینه است.

2. لیست ایمیل بسازید

با این حال، برای پ، اسلحه صبر کنیم. برای تعیین اینکه کدام رویکرد برای تولید سرنخ های مبتنی بر ایمیل موثرتر است، اجازه دهید هر کدام را بیشتر بررسی کنیم.

1. بفهمید که می خواهید به چه ،ی برسید

در صورت استفاده صحیح، آزمایش ت،یم ممکن است به شما در افزایش معیارهای خود در طول زمان کمک کند.

4. مقداری شخصی سازی اضافه کنید

با این حال، قانع‌کننده‌ترین نمونه‌ها آن‌هایی هستند که به اندازه کافی خنده‌دار، هوشمندانه یا صمیمی هستند که توجه خواننده را به خود جلب کنند.

6. سرعت کارها را با اتوماسیون افزایش دهید

برای تولید سرنخ های مبتنی بر ایمیل شما، چه بازاریابی ساده یک محصول جدید باشد و چه یک محصول بیمه منجر به تولید می شود کمپین، دستورالعمل های زیر را در نظر بگیرید:

  • از فونت های قابل خواندن و بدون سری (ساده) استفاده کنید.
  • یک طرح ساده و ساده برای الگو انتخاب کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که خواندن محتوای ایمیل شما ساده است، با استفاده از فضای خالی کافی، زبان مختصر و تاکید بر نکات ضروری در صورت امکان.
  • دکمه تماس برای اقدام (CTA) ایمیل شما باید به صورت استراتژیک قرار گیرد تا توجه خواننده را به خود جلب کند. اگر دکمه به طور منطقی قرار داده شده باشد، تعداد بیشتری از خوانندگان شما از آن استفاده خواهند کرد.

آیا به دنبال راهی برای تولید سرنخ های ایمیلی بیشتر برای ،ب و کار خود هستید؟ بازاریابی ایمیلی می تواند راهی موثر برای به دست آوردن سرنخ های بیشتر باشد که در نهایت می تواند به مشتری تبدیل شود.

شما به مش،ین ایمیلی نیاز دارید که علاقه مند به دریافت پیام های شما و پیش بینی دیدن آنها هستند.

3. همیشه چیزهای جدید را آزمایش کنید

آیا می خواهید تعداد سرنخ های ایمیلی را که به کمپین های ایمیل شما پاسخ می دهند و ایمیل ها را به سرنخ تبدیل می کنند، افزایش دهید؟ به ،وان امتیاز استفاده از این روش، شما با ضریب 2 سرنخ ایجاد خواهید کرد.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب