چگونه محتوای هوش مصنوعی را تشخیص دهیم: آیا گوگل می تواند آن را تشخیص دهد؟


هوش مصنوعی با خدمات سریع به مشتریان و ابزارهای بازاریابی پیشرفته، دنیای تجارت را در طوفان فرو برده است. اما در حالی که اتوماسیون مطمئناً پیشرفت هایی را در موقعیت یابی رقابتی نشان داده است، یک جنبه وجود دارد که هوش مصنوعی نمی تواند کاملاً آن را تکرار کند: خلاقیت و اصالت منحصر به فرد ذهن انسان.

با ما همراه باشید تا تقاطع جذاب بین هوش مصنوعی و نوآوری انسان در دنیای تجارت را بررسی کنیم.

موتورهای جستجو به محتوای جذاب و اصلی با رتبه بندی صفحه اول پاداش می دهند. بنابراین می تو،م بگوییم که اگر تولید محتوا را به طور کامل به هوش مصنوعی بسپارید، ممکن است وب سایت شما به شدت آسیب ببیند. اگر محتوای خود را برون سپاری می کنید، بهتر است بد،د که چگونه محتوای هوش مصنوعی را شناسایی کنید.

و این دقیقاً همان چیزی است که ما جمع آوری کرده ایم! در این مقاله به برخی از سوالات پیشرو در دنیای سئو در مورد محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی پاسخ خواهیم داد و شما را با ابزارهای تشخیص محتوای هوش مصنوعی آشنا خواهیم کرد:

نحوه تشخیص دستی محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی

متن تولید شده توسط هوش مصنوعی در مورد عملکرد سئو واقعاً یک موضوع برد یا باخت است. در حالی که محبوبیت قابل توجهی در ارائه نرم افزارهای پیام رس، فوری و با کیفیت و تولید تجزیه و تحلیل به دست آورده است، اما قابلیت اطمینان آن در تولید محتوا به شدت نادیده گرفته می شود. اما، چرا اینطور است؟

به ،وان مثال، محتوای هوش مصنوعی نمی تواند رهبری فکری ایجاد کند، در نتیجه آن را وادار به دستکاری محتوای منتشر شده و قرب، ، اصالت می کند. شرکت‌هایی که به دنبال ایجاد کمپین‌های بازار جدید یا تولید محتوا در یک جایگاه مشخص هستند، اگر روی چنین محتوایی برای ویرایش و بهبود اصالت و لحن صدا کار نکنند، هوش مصنوعی را ابزاری بی‌فایده خواهند یافت.

از آنجایی که محتوای هوش مصنوعی نمی‌تواند جایگزین احساسات، هیجان و گرمای لحن یک قطعه از رسانه‌های انس، شود، محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی باید شناسایی و بهبود یابد.

در اینجا نکاتی را فهرست کرده ایم تا زم، که می خواهید محتوای هوش مصنوعی را شناسایی کنید، از آنها بهره مند شوید:

1. جنبه های فنی را تجزیه و تحلیل کنید

با در نظر گرفتن جنبه های فنی زیر می تو،د محتوای هوش مصنوعی را به راحتی تشخیص دهید:

طول جمله

یکی از راه‌های آزمایش اصالت یک رسانه محتوا، نگاه ، به جنبه‌های فنی مانند ساختار، یکنواختی و طول جملات است. در حالی که هیچ آستانه طول مشخصی برای اشاره وجود ندارد، جملات طول، غیرمعمول در مکان‌های ناخوشایند به م،ای تقلید از انسان با نشانه‌ای از ناآگاهی از ساختار جملات پیچیده است. اغلب اوقات برای خوانندگان به طرز دردناکی آزاردهنده است.

تکرار نامنظم کلمات و عبارات

متأسفانه هوش مصنوعی تجربه زیادی در مورد دژاوو ندارد و بنابراین کلمات و عبارات کلیدی را تکرار می کند. این به این دلیل است که هوش مصنوعی به گونه ای برنامه ریزی شده است که کلمات و عبارات کلیدی را برای افزایش رتبه سئو اضافه کند و آن را غیرطبیعی و اجباری کند.

عدم وجود تجزیه و تحلیل

ماهیت تحلیلی مغز انسان نه تنها برای جمع آوری داده ها بلکه برای تجزیه و تحلیل و تبدیل آن به چیزی م،ادار و مرتبط با محتوای در دست طراحی شده است. اگر به محتوایی از جمله بینش پر از اطلاعات بی م،ی نگاه کنید، احتمال زیادی وجود دارد که با هوش مصنوعی نوشته شده باشد.

داده های نادرست

محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی می‌تواند داده‌های نادرست و نامربوط را به‌ویژه با مقالات شرح محصول و وبلاگ‌های فنی دریافت کند. ماشین‌ها ضد ، نیستند و بنابراین می‌توانند داده‌های بالقوه اشتباه و نادرستی تولید کنند. چنین مقالاتی مستعد گزارش هستند.

خطا در منابع اطلاعاتی

در حالی که می تواند برای محتوای آنلاین یک کار ،ره آور و طاقت فرسا باشد، عدم تطابق محتوا و دامنه یک پرچم قرمز جدی است. یکی از بهترین راه‌ها تأیید منابع و استفاده از لینک‌ها است. اگر کلمات کلیدی و پیوندها به صورت ارگ،ک و طبیعی با نشریات علمی و وب سایت های معتبر استفاده شوند، این نشانه محتوای اصلی است.

2. از اتاق آزمون مدل زبان غول پیکر برای نوشتن معمولی استفاده کنید

اتاق GLTR توسط هندریک استروبل، سباستین گرمان و ال،اندر راش ایجاد شده است تا محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی را به طور موثر شناسایی کند. می‌تواند مغایرت‌ها را با محتوای پست‌شده پیش‌بینی کند و برای نوشتن معمولی بهترین کار را دارد. با استفاده از تجزیه و تحلیل زمینه، امتیاز قابل پیش بینی می دهد و با GPT-2 ساخته شده است.

3. از ابزارهای تشخیص محتوای هوش مصنوعی برای محتوای حرفه ای استفاده کنید

اگر روش های بالا خسته کننده به نظر می رسند، کارآمدترین راه استفاده از ابزارهایی برای تشخیص محتوای هوش مصنوعی است. همه آنچه گفته شد، هوش مصنوعی هنجار جدیدی برای ا،ر صنایع موجود است. نه تنها برای ،ید آنلاین، کمک های دیجیتال، خدمات مشتری و امنیت سایبری کمک کرده است، بلکه ابزارهای بازاریابی محتوای هوش مصنوعی شرکت ها را قادر می سازد تا استراتژی ها، کمپین ها را بهینه سازی کنند و تجربه مشتری را از طریق طراحی محتوا بهبود بخشند. اما برای تولید محتوای سئو محور؟ نه چندان. ما تعدادی از بهترین ابزارهای تشخیص محتوای هوش مصنوعی را به شما معرفی می کنیم:

  • ابزار تشخیص محتوای هوش مصنوعی Writer’s

ابزار تشخیص Writer با GPT 3.5 و ChatGPT یکپارچه شده است، و جستجو و تجزیه و تحلیل قوی، با تشخیص دقیق، فنجان چای هر شرکت محتوایی را می‌سازد.

  • نسخه نمایشی آشکارساز ،وجی صورت در آغوش گرفتن GPT-2

صورت در آغوش گرفته یکی از جوامع درجه یک برای یادگیری ماشینی است که پلتفرم هایی را برای مشتریان فراهم می کند و محتوای هوش مصنوعی را شناسایی می کند. همچنین کیفیت و تعامل مقالات را مورد قضاوت قرار می دهد و به طور گسترده پلتفرم را خانه یادگیری ماشینی می داند.

ساخته شده با تیمی از کارشناسان بازاریابی محتوا، اصالت.ai با مدل های GPT-2، GPT-NEO، GPT-J، GPT 3، GPT 3.5 و ChatGPT یکپارچه شده است. ناشران وب و مدیران محتوا به طور فعال از این برای ،یب ویژگی های مدیریت تیم در مقیاس بزرگ و محتوای بدون سرقت علمی استفاده می کنند.

  • محتوا در Scale AI Detector

این ابزار با آشکارساز محتوای جدید GPT-3 AI بازار را تحت سلطه خود در آورد. قبل از انتشار، می تو،د مقاله خود را با آزمایش اصالت محسوس با استفاده از آشکارساز یکپارچه تولید کنید. محتوا در مقیاس یک امتیاز ساده 100 را ارائه می دهد که نشان می دهد چقدر احتمال دارد که توسط موتور جستجو مصنوعی شناخته شود.

سئوی کازان یک ابزار سئو همه کاره است که باید بخشی جدایی ناپذیر از هر نویسنده آینده باشد. این ابزاری برای تحقیق در مورد موضوعات مرتبط با کلمات کلیدی و ایجاد است،اج URL مرتبط برای تجزیه و تحلیل SEO است. تکنیک های یکپارچه و جامع آنها محتوا را فراتر از استانداردها بهینه می کند.

آیا گوگل می تواند محتوای هوش مصنوعی را تشخیص دهد؟

حالا برای سوال میلیون دلاری: آیا گوگل قادر به تشخیص محتوای هوش مصنوعی است؟ گوگل پر استفاده ترین موتور جستجویی است که به دلیل مدیریت کلمات کلیدی جامع و قوی، نتایج جستجوی محتوای دقیقی را ارائه می دهد. محتوای خودکار برخلاف دستورالعمل های صفحات گوگل است. محتوای هوش مصنوعی در معرض جریمه قرار می گیرد و به طور بالقوه مقاله شما را از صفحات نتایج جستجو حذف می کند. اما اگر ابزارهای تولید محتوای هوش مصنوعی بهبود یابد تا اصالت و انس، بودن محتوا را در خود جای دهد، چه؟

برای وارد شدن به جنبه فنی چیزها، مدل های GPT و GPT-2 منسوخ تلقی می شوند و می توانند حتی توسط فقیرترین موتورهای جستجو در آنجا شناسایی شوند. GPT-3 و سایر مدل های زبان پیشرفته به دلیل شباهت من، آنها به پیش بینی انسان ایجاد شده اند. در مورد گوگل، محتوای هوش مصنوعی تحت پارامترهای مختلفی مانند ، لینک ها ارزیابی می شود. در حالی که ،ید لینک برخلاف دستورالعمل ها است، تمایز بین پیوندهای طبیعی و تجاری کاملاً چالش برانگیز است.

تا زم، که محتوا شامل خطوط فرعی و س، های ثابت باشد، تشخیص برای گوگل سخت می شود. به طور کلی، هدف اصلی گوگل ارائه محتوای مفید و قابل اعتماد و ارائه یک تجربه خوب از محتوای با کیفیت است. کلمات کلیدی باید به طور طبیعی به گونه ای استفاده شوند که منطقی باشد، و هر محتوا باید با بررسی های انس، منتشر شود.

سوالات در مورد الگوریتم های گوگل همچنان بازی موش و گربه است که سعی می کنند با یکدیگر همگام شوند. همانطور که گفته شد، گوگل در بهترین حالت می تواند املای ضعیف، عدم تعامل، لحن غیرطبیعی، اشتباهات گرامری و ساختار کلی محتوا را تشخیص دهد. در حالی که هیچ راه واقعی برای اثبات محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی وجود ندارد، اجازه ندهید که شما را فریب دهد. الگوریتم‌های گوگل دائماً در حال بهبود هستند و اطمینان می‌دهند که مشتریان و سرورها بیشترین تطابق را دارند.

محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی نه تنها از نظر ،ب رتبه بندی صفحات وب بلکه افزایش فروش و حفظ مشتری، راه حلی برای مشکلات است. ،، که در ابتدا به ابزارهای هوش مصنوعی متکی هستند، باید محتوای خودکار را با موارد قانع‌کننده جایگزین کنند، در نتیجه اولویت و مفید بودن را برای جستجوگران به دست می‌آورند.

کلمات پای،

محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی محدودیت هایی دارد. اگرچه ممکن است برای کارهای خاصی مانند نرم افزار پیام رس، و تولید تجزیه و تحلیل مفید باشد، اما فاقد اصالت، احساسات انس، و رهبری فکری است. شرکت هایی که به دنبال تثبیت خود در بازارهای جدید یا ایجاد محتوای منحصر به فرد هستند باید از تکیه صرف به هوش مصنوعی اجتناب کنند. تشخیص محتوای هوش مصنوعی از طریق تجزیه و تحلیل دستی و استفاده از ابزارهای تشخیص امکان پذیر است، اما گوگل همچنین در تلاش برای تمایز بین محتوای طبیعی و تولید شده توسط هوش مصنوعی است. صرف نظر از منشا محتوا، هدف همیشه باید ارائه محتوای با کیفیت بالا برای کاربران باشد.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/،w-to-detect-ai-content-can-google-detect-it/

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب