کدام کشورها تبلیغات شخصی سازی شده را بیشتر دوست دارند؟ فیس بوک را کنار بگذارید، یک ملکه جدید در شهر وجود دارد

توجه – بیننده را وادار به توقف کنید: مشاهده نرخ 25٪ یا بالاتر.

دانستن اینکه کدام کشورها تمایل بیشتری برای ردیابی دارند می تواند به شما در درک و تصمیم گیری در مورد استفاده از صفحات فرود مختلف، نحوه ردیابی داده ها و غیره کمک کند.

از کجا شروع کنیم: اگر با میکرو اینفلوئنسرها کار می کنید، محصول خود را رایگان به آنها بدهید. یک روز، یکی از کارمندان میبلین به میکایلا مراجعه کرد و از او پرسید که آیا می‌توانند خط جدیدی از ریمل برای او بفرستند. در عوض، او باید ویدیویی درباره این محصول بسازد و تجربه خود را به ،وان یک کاربر به اشتراک بگذارد.

هدف این بود که به این سوال پاسخ دهیم که کدام کشورها بیشتر به اپل اجازه می‌دهند داده‌های کاربران را با کلیک ، روی کادر محاوره‌ای “مجاز تبلیغات شخصی” جمع‌آوری کند.

اقدام – آنها را به یک نتیجه منتقل کنید: ROAS 1.0 یا بیشتر برای کاوش.

3 معیار اساسی بازاریابی ایمیلی که باید ردیابی کنید و چگونه آنها را بهبود بخشید [Infographic]

در اینجا خلاصه ای سریع آمده است:

  • نرخ باز
  • نرخ پرش
  • نرخ کلیک
هنگام اندازه گیری و تجزیه و تحلیل عملکرد، کل درآمد خود را با YouTube بررسی کنید. شما از یوتیوب برای تحریک تقاضا استفاده می کنید. اما شاید مشتریان بالقوه جدید از طریق جستجوی برند ،ید کنند.

جواب: هند، برزیل و فرانسه تنها سه کشوری هستند که در آن ها بالاترین سطح را دارند 30% کاربران به اپل اجازه دسترسی به تبلیغات شخصی داده اند.

چرخه عمر محصول ویروسی: میکایلا و دیگران مانند او ویدیوهای کوتاه و سرگرم کننده ای را در TikTok ایجاد می کنند. این ویدیوها وقتی در یک توصیه نمایش داده می‌شوند می‌توانند فوراً ویروسی شوند، اما به‌محض ناپدید می‌شوند. اینجا هستند آمار Google Trends برای محصولات محبوب ویروسی

روی مخاطب، با اه، بالاتر تمرکز کنید: رویدادهای با هدف سفارشی، درون بازار و رویدادهای زندگی.

با اینفلوئنسرها آشنا شوید: Vox اخیرا منتشر شده است مقاله ای در مورد افرادی که بر چنین تصمیماتی تأثیر می گذارند. میکایلا است! او یک کاربر TikTok است که در بهار 2020 به عضویت درآمد.

اینگونه است که TikTok ما را وادار می کند آن را ب،یم، کشورهایی که اپل به اپل اجازه می دهند با استفاده از ATT آنها را ردیابی کند، فیس بوک دیگر ملکه بازاریابی نیست، معیارهایی که باید هنگام انجام ایمیل مارکتینگ در نظر داشته باشیم، و بسیاری موارد دیگر از دنیای بازاریابی دیجیتال در ،مت جدید ما. از بینش‌های بازاریابی هفتگی و خلاصه اخبار RGray.

  • اگر به خاطر دارید زم، که در مورد اینکه کدام رسانه اجتماعی ،ن را به ،ید سوق می دهد صحبت کردیم، ادامه می دهیم. اکنون در مورد افرادی صحبت می کنیم که ما را تحت تأثیر قرار می دهند تا چنین تصمیماتی بگیریم. خلاصه را بررسی کنید تا جزئیات را بد،د.
  • سه کشور وجود دارد که بیش از 30 درصد از کاربران روی «مجاز» در پنجره‌های بازشو کلیک می‌کنند که درخواست جمع‌آوری داده‌های کاربر را دارند. حدس بزنید کدام یک یا فقط خلاصه ما را بخو،د تا به پاسخ برسید.
  • فیس بوک دیگر تقاضا ایجاد نمی کند. این توسط یک شرکت ثابت شد که با تغییر به پلتفرم دیگری بیش از 200٪ درآمد خود را ایجاد کرد. آنها چه ،د؟ خلاصه را باز کنید تا متوجه شوید.
  • اگر می خواهید در بازاریابی ایمیلی متخصص باشید، باید این 3 معیار را برای تجزیه و تحلیل کمپین های خود بد،د. اینفوگرافیکی که برای شما آماده کرده ایم را بررسی کنید.

“TikTok باعث شد من آن را ب،م”

TikTok بر ،ن Gen Z در تصمیم گیری های ،ید تسلط داشته است.

آیا سعی می کنید بفهمید که چگونه موفقیت استراتژی بازاریابی ایمیلی خود را اندازه گیری کنید؟ آیا نمی د،د چه معیارهایی را برای تعیین میزان موفقیت ایمیل های بازاریابی خود دنبال کنید؟

چرا مهم است: استراتژی. اریک سوفرت اخیرا مقاله ای منتشر کرددر مورد اینکه چگونه اپل می تواند از ATT برای تغییر تبلیغات استفاده کند. برای مثال، ممکن است بخواهید دو صفحه فرود متفاوت ایجاد کنید. یکی برای مخاطب، که دسترسی به ATT را باز کرده‌اند، و دیگری برای مخاطبان غیرشخصی که نمی‌تو،د ردیابی کنید.

این ویدئو در فضای مجازی منتشر شد. این شرکت بعداً برای استفاده از این ویدیو در کمپین های بازاریابی خود به مدت 6 ماه هزینه معقولی را به میکایلا پرداخت کرد.

ارزش آن را دارد که با بودجه اندک تا 100 دلار در روز شروع کنید و در عین حال به آزمایش مخاطبان، خلاقیت ها و صفحات فرود جدید ادامه دهید. زود تسلیم نشو

اینها قطعاً آنهایی نیستند که انتظار داشتید ببینید.

همانطور که مشخص شد، می تو،د از گوگل و به ویژه یوتیوب برای ایجاد تقاضا استفاده کنید. و در برخی موارد، موثرتر از فیس بوک خواهد بود.

اینفوگرافیک زیر را بررسی کنید.

3 معیار اساسی بازاریابی ایمیلی که باید ردیابی کنید و چگونه آنها را بهبود بخشید.




منبع: https://rgray.io/blog/which-countries-like-personalized-ads/

استرالیا، آلمان و روسیه نیز در صدر قرار دارند، اما از طرف دیگر، 57 درصد از کاربران دسترسی را رد کرده اند.

از فرمول AIDA (توجه، علاقه، تمایل، عمل) استفاده کنید. نحوه اندازه گیری اثربخشی هر مرحله از فرمول در زیر نشان داده شده است:

راه حل: آنها فقط از گوگل به ،وان یک ابزار هدف گیری مجدد استفاده ،د. اما از آنجایی که به خوبی کار کرد، آنها تصمیم گرفتند کمپین های تبلیغاتی یوتیوب را آزمایش کنند.

آیا میدانستید: TikTok بر ،ن Gen Z در تصمیم گیری های ،ید تسلط داشته است.

اشتباه.

در فوریه 2021، آنها با بودجه 100 دلار در روز شروع به کار ،د. اما از آنجایی که ROI بالاتر از فیس بوک بود، در عرض دو هفته بودجه روزانه به 3000 دلار در روز افزایش یافت.

تقاضای جدید شرکت را مجبور کرد تا هزینه جستجوی مارک خود را 6 برابر افزایش دهد. اما آنها از این موضوع چه آموختند؟

سه ،صر برای موفقیت در تبلیغات YouTube

تیم ما یک اینفوگرافیک با معیارهای ضروری بازاریابی ایمیلی که باید بد،د برای شما آماده کرده است.

آرزو – تبدیل احساسات به یک خواسته ملموس: CTR +0.80٪ برای جستجو.

یافتن اینفلوئنسرهایی مانند میکایلا که پتانسیل بالایی دارند دشوار است، اما کار سخت زم، که نتیجه داد ارزشش را دارد.

کدام کشورها تبلیغات شخصی سازی شده را بیشتر دوست دارند؟

هدف این بود که به این سوال پاسخ دهیم که کدام کشورها بیشتر به اپل اجازه می‌دهند داده‌های کاربران را با کلیک ، روی کادر محاوره‌ای

چه ،ی تقاضا ایجاد می کند؟ فیس بوک؟ چه ،ی تقاضا را جذب می کند؟ گوگل؟

چیزی که آنها تبلیغ می کنند: به گفته Mikayla، “بسیاری از محصولات ویروسی که می بینیم، محصولات داروخانه ها هستند.” به ،وان مثال فونداسیون، خود برنزه کننده و سایر محصولات موجود.

پس زمینه برند: Quickflip Apparel در سال 2017 تاسیس شد. محصول اصلی آنها ژاکتی است که به کوله پشتی تبدیل می شود.

مسئله: پس از تعطیلات سال 2020، جریان مشتریان جدید از طریق تبلیغات فیس بوک کاهش یافت.

درد را تحمل کنید: از نظر فناوری، همه چیز پیچیده تر می شود، اما مزیت رقابتی برخی از افراد به این ترتیب افزایش می یابد.

فیس بوک را کنار بگذارید، یک ملکه جدید در شهر وجود دارد

چنین مثالی در عمل وجود دارد و توسط Common Thread Collective منتشر شده است: جایگزینی تبلیغات فیس بوک با تبلیغات یوتیوب برای جستجو با افزایش 202 درصدی درآمد.

نتایج: تا ماه مارس، درآمد در سایت های S،pify و آمازون 202٪ افزایش یافت. هزینه های گوگل 524 درصد افزایش یافت در حالی که هزینه های فیس بوک 23 درصد کاهش یافت.

علاقه – ایجاد یک پاسخ احساسی: میانگین زمان تماشا 20 ث،ه به ازای برداشت

ال، بائر از BranchMetrics اخیرا تفکیک جغرافیایی را ارسال کرد از وضعیت های ATT در حساب توییتر خود.

چنین نمونه ای در عمل وجود دارد و توسط The مجموعه موضوعات مش،: جایگزینی تبلیغات فیس بوک با تبلیغات YouTube برای جستجو با 202 درصد افزایش درآمد.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب