۱۱ کاربرد غیرمعمول وب سایت آژانس برای وردپرس

بسیاری از سازمان‌های غیرانتفاعی وردپرس را برای تقویت وب‌سایت‌های کمک مالی خود انتخاب می‌کنند و دلیل خوبی هم دارد. وردپرس دارد پلاگین هایی که به طور خاص برای سازمان های خیریه هدف قرار می گیرند، جمع آوری کمک مالی و تامین مالی جمعی. این نه تنها شامل پلاگین‌هایی برای اهدای پول می‌شود، بلکه شامل عملکردهایی مانند SSL نیز می‌شود تا اطمینان حاصل شود که اطلاعات اهداکنندگان امن است.

اینترانت کارمند

ویکی روشی عالی برای سازماندهی، ویرایش و ارائه اطلاعات است. اما یک برنامه ویکی کامل می‌تواند زمان‌بر و راه‌اندازی آن دشوار باشد. با کمک برخی پلاگین ها، می تو،د سایت وردپرس خود را بدون ایجاد دردسرهایی مانند MediaWiki به ویکی تبدیل کنید.

مدیریت پروژه

در نهایت، بیایید در مورد اهمیت بازخورد صحبت کنیم. این یک واقعیت شناخته شده است که توصیفات مشتری می تواند یک ابزار بازاریابی عالی باشد – به خصوص اگر بتو،د آنها را در وب سایت خود نمایش دهید. با کمک برخی از افزونه ها، می تو،د نظرات سایت های خارجی را جاسازی کنید و مشتریان را تشویق کنید که بازخورد خود را برای شرکت شما ارسال کنند. این می‌تواند برای ساده‌سازی و خودکارسازی فرآیند جمع‌آوری بازخورد بسیار مفید باشد.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/unusual-agency-website-uses-for-wordpress/

اما بسیاری از کاربردهای تجاری و آژانس های دیگر برای وردپرس وجود دارد که کمی جادارتر هستند. بیایید نگاهی به برخی از کارهای غیرعادی تری که می تو،د با این پلتفرم انجام دهید بیاندازیم.

انجمن ها

وب سایت های با امکانات کامل نیز بسیار رایج هستند، چه ساده باشند و چه پیچیده. راه اندازی سایت وردپرس سریع و آسان است، با تم های رایگان و پلاگین ها در دسترس. شما حتی نیازی به راه اندازی سرور خود ندارید – فقط آن را پیدا کنید بهترین هاست وردپرس می تو،د و از آنجا شروع کنید.

بر ،ی پوشیده نیست که وردپرس یکی از محبوب ترین پلتفرم های جهان است. نیمی از وب‌سایت‌های جهان – بیش از 80 میلیون – را نیرو می‌دهد و از یک پلتفرم وبلاگ نویسی ساده به یکی از قدرتمندترین سیستم‌های مدیریت محتوا در بازار تبدیل شده است.

دیر یا زود، بسیاری از ،ب و کارها به ابزاری برای مدیریت پروژه نیاز دارند. در حالی که برخی به خدمات میزب، شده مانند Basecamp، یا نرم افزار اختصاصی PM را برای استفاده کارمندان نصب کنید، این مورد دیگری است که در آن وردپرس می تواند مفید باشد. اگرچه ممکن است به اندازه همتایان اختصاصی خود از ویژگی های غنی برخوردار نباشند، عملکردی که ارائه می دهند ممکن است برای اه، شما من، باشد – با قیمت بسیار بهتر (رایگان)

پورتال مشتری

اگر شرکتی هستید که به دنبال استخدام افراد است، یا فردی هستید که در صنعتی کار می کند و می خواهد به دیگران در یافتن کار کمک کند، می تو،د یک هیئت شغلی ایجاد کنید. پس از به دست آوردن فالوور، ممکن است شرکت ها را وادار کنید که با آنها تماس بگیرند شما برای اینکه فرصت‌های خود را فهرست کنید، و نه تنها افزونه‌هایی برای هیئت‌های شغلی، بلکه افزونه‌های عضویت برای کمک به ایجاد جامعه شما وجود دارد.

فهرست ،ب و کار

اگر ،ب‌وکار یا سازم، دارید که میزبان رویدادها، سمینارها یا گردهمایی‌های دیگر است، افزونه تقویم رویدادها می‌تواند فقط بلیط (ببخشید جناس) برای نیازهای شما باشد. یک تقویم رویداد وردپرس حتی می‌تواند با آژانس‌های فروش بلیط خارجی ادغام شود تا مدیریت رزروها را بسیار آسان‌تر کند.

مجموعه بازخورد

اما کاربردهای زیادی برای وردپرس تجاری وجود دارد که وبلاگ نویسی نیستند. البته تجارت الکترونیک رایج ترین است – وجود دارد صدها هزار سایت افزایش فروش خود با افزونه های وردپرس. اگر برای شروع به کمک نیاز دارید، منابع خوب زیادی وجود دارد که به شما در راه اندازی کمک می کند.

لازم نیست هر سایت وردپرسی رو به بیرون باشد. داشتن یک وب سایت برای مشتریان و بازدیدکنندگان خوب و ضروری است، اما وردپرس برای ایجاد یک سایت فقط برای کارمندان برای به اشتراک گذاری اطلاعات، ایجاد یک مکان مرکزی برای بحث و به روز رس، های مهم و ذخیره فایل های محرمانه مفید است. اگر ،ب و کار کوچکی دارید و بودجه، زمان و یا حتی نیازی به اجرای راه حل پیچیده تری ندارید، ممکن است این راه حل برای شما باشد.

ویکی

انجمن های وب از محبوبیتی که قبلا داشتند لذت نمی برند، اما هنوز نمرده اند. یک افزونه انجمن می تواند به شما در ایجاد یک انجمن کمک کند، خواه حول یک علاقه مش، بین علاقه مندان باشد یا مک، برای نظرات مشتریان یا بحث درباره ایده ها.

تابلوهای کار

یک میز کمک آنلاین، یک پسر عموی نزدیک به پورتال مشتری، می تواند ابزار قدرتمندی برای خوشحال ، مشتریان و افزایش گزینه های پشتیب، آنها باشد. با یک میز راهنمای آنلاین، ویژگی‌هایی مانند ایجاد بلیط، ردیابی مشکل و ارتباط با مشتری به آسان‌تر ، فرآیند کمک می‌کنند. و بسیاری از افزونه‌ها با نرم‌افزارهای میز کمک موجود مانند Zendesk.

رزرو آنلاین

همانطور که ممکن است برای فرآیندهای داخلی خود به یک راه حل اینترانت ایمن نیاز داشته باشید، ممکن است از یک وب سایت رو به مشتری برای تقویت ارتباطات و اشتراک منابع نیز استفاده کنید. در حالی که بسیاری از مشاغل این کار را از طریق ایمیل انجام می دهند، الف سایت پورتال مشتری قدرت برقراری ارتباط را در دستان مشتری قرار می دهد – و سازمان و ارائه کاملاً تحت کنترل شما است.

میز کمک

راه دیگری که می‌تو،د به دیگر، که در صنعت شما کار می‌کنند کمک کنید، ایجاد یک فهرست تجاری است. می‌تو،د اطلاعات تماس، شرحی از ،ب‌وکارشان را فهرست کنید، و حتی یک سیستم رتبه‌بندی را برای کمک به دیگران برای یافتن بهترین مشاغل در منطقه خود پیاده‌سازی کنید.

وب سایت خیریه

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب