آموزش ساخت سایت با گوشی، ساده‌ترین راه ساخت سایت | jetagahi

آموزش ساخت سایت با گوشی، ساده‌ترین راه ساخت سایت | jetagahi

همانطور که قبلاً نیز گفته شد بدلیل اینکه زبان متن سایت فارسی است، نمی توانیم تغییر زیادی در فونت سایت ایجاد کنیم. اگر میخواهید تم سایت خود را تغییر دهید، از طریق منو های سایدبار وارد بخش Themes شوید، در بخش باز شده میتوانید تم و رنگ سایت خود را تغییر دهید. هر دو مورد (قالب و افزونه) را می‌توانید از خود فروشگاه‌های CMS‌های معرفی شده، پیدا کنید. برای اضافه کردن هر ویژگی به سایت خود، باید از «افزونه یا plugin» استفاده کنید. مثلاً برای اضافه کردن سیستم ایمیل رسانی به کاربر، یک افزونه ارسال ایمیل لازم است؛ یا برای ایجاد تبلیغات در صفحات سایت به یک افزونه تبلیغ‌ساز احتیاج دارید. هریک از این سه مسیر را انتخاب کنید، اولین قدم انتخاب هاست و دامنه است.

  • اولین مرحله از آموزش طراحی سایت کدنویسی یادگیری html و css میباشد.
  • سلام فیلم های پیشرفته دانلود خواهند شد اما اگر مشکلی پیش آمده میتوانید ایمیل تان را ارسال کنید تا لینک دانلود قسمت پیشرفته مجدد برای شما ارسال شود.
  • برای آموزش ساخت سایت رایگان با پسوند ir شما باید از سایت هایی که ارائه دهنده خدمات هاست و دامنه هستند آن را خریداری کنید.
  • ما در مقاله‌ای دیگر آموزش دادیم که چگونه با صرف هزینه‌ی کم می‌توانیم، فروشگاهی اینترنتی بسازیم .
  • برای این کار به دانش فنی زیادی نیاز ندارید و گوگل قالب‌های متنوعی را با توجه به نیازتان در اختیارتان قرار می‌دهد.

فضای وب سایت شما آن قدر ساده است که برای پشتیبانی هم حتی به ما احتیاجی ندارید. خودتان به راحتی می‌توانید همه موارد لازم را انجام بدهید، البته همیشه هم می‌توانید با همکاران حرفه‌ای ما تماس گرفته و پشتیبانی رایگان دریافت کنید. همه ما می‌دانیم که این روزها فعالیت کسب و کارها در بستر اینترنت تا چه حد ضروری است.

قسمت سوم معرفی تگ های html

مطمئنا مواردی که در بالا اشاره کردیم، تنها گزینه‌های پیش‌روش ما نیستند، اما ما برای راحتی شما عزیزان، مهم‌ترین سازندگانی که در مجموع بهترین عملکرد ممکن را داشته‌اند برای شما لیست کرده‌ایم. اما همانطور که پیشتر نیز عنوان کردیم، همه‌چیز به نیازهای شما بستگی دارد. آموزش راه اندازی سایت ، این سایت ساز را بایکدیگر بررسی کنیم. از جمله سایت ساز های رایگان و بسیار آسان می باشد که برای ایجاد سایت های با گرافیک نسبتا ساده مناسب می باشد.

انتخاب و ثبت نام دامنه

سپس تیم برنامه نویسی دست به کار شده و ظاهر وب سایت را در قالب یک نسخه گرافیکی به شما نشان می دهد و در نهایت، پس از تایید، شروع به کدنویسی قسمت های مختلف وب سایت می کنند. دلیلش آن است که هروقت به مشکلی بر خوردید تیم برنامه نویس وب سایتتان آن مشکل را حل می کند. بستر وب سایت شما امنیت بالایی خواهد داشت که البته این راه زمان بر هم می باشد ولی ارزش آن را دارد.

آموزش انتقال وردپرس از لوکال هاست ومپ به هاست دایرکت ادمین

با دنبال کردن صفحه اینستاگرام ما از تمام فروش های ویژه و تخفیف ها با خبر شوید. «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست. در صورتی که سوالی در ذهنتان باقی مانده است، می‌توانید از طریق شماره ۰۲۱۹۱۰۰۳۳۸۳ داخلی 2 با کارشناسان ما در پرتال ارتباط برقرار کنید. همان طور که گفتیم وقتی با پرتال سایتتان را طراحی می‌کنید هیچ فرقی ندارد که از چه خرید سایت آماده دیوار دستگاهی استفاده می‌کنید. تنها چیزی که احتیاج دارید، یک دستگاه متصل به اینترنت است، همین! پس از آن هم که تنها کافی است چند کلیک یا لمس ساده انجام بدهید تا سایتتان را در اختیار داشته باشید.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب