استراتژی های بازاریابی ماه افتخار و نمونه های کمپین دیجیتال

کار با دگرجنس‌گرایان ممتاز یا cisgenderها و انتخاب آنها برای نقش‌های LGBTQIA+ نباید یک گزینه باشد، در حالی که اعضای جامعه دگرباشان به دنبال چنین فرصت‌هایی هستند. در این ماه افتخار، LGBTQIA+ را شروع کنید و آن را به یک عادت تبدیل کنید. به گنجاندن آنها در پروژه های آینده خود نیز ادامه دهید. بنابراین، شما می تو،د هم در زندگی آنها و هم در سطح هنجار جامعه ای که با آن تعامل دارید، تأثیر واقعی بگذارید.

در آگهی زیر، می‌تو،د ببینید که Pantene با ایجاد فضایی امن و فراگیر برای افراد در آغوش گرفتن خود واقعی خود، از جامعه LGBTQIA+ تجلیل می‌کند.

اگر چنین کاری را انجام دهید، در معرض انتقاد شدید قرار خواهید گرفت، امیدوارم اینطور باشد. و متأسفانه این امر باعث ناامیدی در جامعه خواهد شد.

برای دریافت دیدگاه دکتر مارتنز در مورد پراید، می خواهم نقل قولی را از صفحه وب اختصاصی آنها به اشتراک بگذارم، به نام “برای غرور سپس. اکنون. همیشه.”:

انتقاداتی در مورد تمرکز بر در آغوش گرفتن شخصیت cisgender وجود دارد و به نوعی، پذیرش دوستش همانطور که هست، گویی گزینه ای برای پذیرش وجودش است. اما با این حال، یک شرکت بزرگ که تبلیغی با حضور یک زن ترنس منتشر می کند، چیزی قابل توجه است.

3. برای پراید. سپس. اکنون. همیشه. – دکتر مارتنز

بیایید یک مثال را ببینیم:

ارتفاع-صفحه-نمایش-مدیریت-پروژه

اگر قصد فروش کالای پراید را دارید، اهدای بخشی -امیدوارم ا،ریت- از درآمدتان به سازمان‌های غیرانتفاعی LGBTQIA+ می‌تواند راهی عالی برای صمیمیت باشد و نشان دهد که واقعاً به جامعه اهمیت می‌دهید. به این ترتیب، به جای ماندن در سطح شستشوی رنگین کمان، روی زندگی مردم تأثیر خواهید گذاشت. همچنین، محصولات عجیب و غریب و متحدان را برای جشن گرفتن غرور و ش،تن برخی از ایده‌های هنجاری ارائه می‌کنید، مانند فرض اینکه همه افراد دگرجنس‌گرا و همجنس‌گرا هستند، زیرا هر چه رنگین‌کمان‌ها بیشتر دیده شوند، مفروضات بیشتری از بین می‌روند.

5. تبلیغات خود را نکشید

صفحه وب دکتر مارتنز داستان رابطه بین دکتر مارتنز و جامعه LGBTQIA+ را در سه ،مت بیان می کند. ابتدا ع، هایی از تاریخ LGBTQIA+ و دگرباشان با پوشیدن دکتر مارتنز را می بینیم. سپس می بینیم که در حال حاضر چه می گذرد، و آنها در آینده چه خواهند کرد. می تو،د کاوش کنید وب سایت دکتر مارتنز برای دیدن تمام جزئیاتی که نتوانستم در پست وبلاگم قرار دهم.

برای ایجاد یک کمپین بازاریابی موفق در ماه غرور، اصالت و همبستگی باید اصول راهنما باشد، زیرا اقدامات غیر صادقانه با هیچ یک از مخاطبان هدف طنین انداز نمی شود. و به خصوص وقتی ،ت به ایجاد کمپین های شبه حمایتی در رابطه با جامعه LGBTQIA+ می رسد، بلافاصله مخاطبان هدف خود را از دست می دهید. دلیلش این نیست که LGBTQIA+ برای همه چیز یک رادار ویژه دارد، بلکه به این دلیل است که آنها در معرض آن هستند جنایت نفرت و سخنان تنفرآمیز، حتی امروز و بله، در سراسر جهان، مردم را مجبور می کند مراقب باشند.

گاهی اوقات برندها هنگام جشن گرفتن ماه غرور حملاتی را که ممکن است با آنها روبرو شوند ارزیابی نمی کنند. برای مثال، سامسونگ برای اولین بار تبلیغی را منتشر کرد که در آن یک مادر با حجاب و یک پسر درگ کوئین همدیگر را در آغوش گرفته بودند. اگرچه این آگهی برای ماه پراید ایجاد نشده بود، اما یک اقدام فراگیر بود. با این حال، پس از واکنش، سامسونگ بدترین توضیح را داد: “ممکن است غیر حساس و توهین آمیز تلقی شود”.

همانطور که دکتر مارتنز تاکید می کند، ما مجبوریم “به گذشته نگاه کنید به نبردهای سخت برای پیشرفت که از طریق اقدام رادیکال و روحیه مصمم به دست آمده است.” سپس، ،ت به تماشای یک مستند کوتاه در مورد گذشته، حال و آینده ماه پراید و شورش های استون وال می رسد.

بنابراین، هر کاری را که می خواهید برای جشن گرفتن ماه غرور انجام دهید، من، ترین مسیر را برای به اهتزاز درآوردن پرچم رنگین کمان در ماه ژوئن انتخاب کنید، اما همیشه مطمئن باشید که تمرکز اصلی شما حمایت از جامعه LGBTQIA+ همراه با برندتان است.

بهترین کمپین های بازاریابی ماه افتخار برای الهام گرفتن

داست، تکان دهنده، معتبر و احساسی از داستان پیوند دوباره پدر و دختر کوچکش روایت می شود، در حالی که برند Oreo در پس زمینه نگهداری می شود و به سختی در کلیپ دیده می شود. تو برو Oreo!

2. Darla – Absolut Vodka

شما قدرت تأثیرگذاری واقعی را دارید، ما می‌تو،م دنیای خود را پر از برابری کنیم، می‌تو،م آن را با هم انجام دهیم.


5. از من متنفر نباش زیرا من زیبا هستم LGBTQ + – Pantene

می‌شنوم که می‌پرسید، “چرا ما باید تبلیغات خود را بعد از این همه زمان، انرژی و خلاقیتی که صرف آنها می‌کنیم، ،شیم؟”

اصطلاحاتی که استفاده می کنید بسیار مهم است. من مطمئن هستم که شما با ،ی اشتباه نمی کنید یا نمی گویید “او ،ت خود را تغییر داده است” ، اما هنوز هم چیزهای دیگری وجود دارد که همیشه باید انجام شود. همیشه، یادت باشه. برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد آنچه که باید گفت و آنچه باید در مورد جامعه LGBTQIA+ بد،د، این راهنمای زبان فراگیر LGBTQIA+ ممکن است به شما کمک کند

3. داستان های LGBTQIA+ بگویید

ایجاد ارتباطات در قلب بازاریابی قرار داردو ایجاد احساس ارزشمندی در افراد با حمایت واقعی و مشارکت م،ادار یک گام جلوتر در توسعه کمپین های موفق است. خوشبختانه، شما در مکان من،ی هستید تا درباره ایجاد یک کمپین واقعی و در نتیجه موفقیت آمیز ماه غرور که واقعاً با جامعه LGBTQIA+ ارتباط برقرار می کند، بیشتر بد،د. به خواندن ادامه دهید تا درباره بازاریابی ماه پراید و بایدها و نبایدهای آن بیشتر بد،د. ما بیش از حد آماده ایم تا بینش خود را با شما به اشتراک بگذاریم تا به هر برند یا بازاری که به دنبال فرصت بازاریابی است کمک کنیم آن را فراگیر کند و آن را به چیزی با تأثیر مثبت واقعی تبدیل کند.

bugherd-bug-tracking-tool-2023-in-page

هنگام ایجاد استراتژی ماه افتخار خود چه مواردی را در نظر بگیرید

پوشندگان ما سابقه طول، در حمایت و شرکت در پراید و دیگر اعتراضات سیستم تکان دهنده که برای برابری مبارزه کرده اند دارند. این اقدامات شورش بخشی غنی از چیزی است که ما را به برند امروزی تبدیل می کند. اسناد توسط جامعه LGBTQIA+ پذیرفته شد و بخشی از DNA ما شده است. ما مفت،یم که از تیم، پوشندگان و فرهنگ عجیب و غریب خود حمایت می کنیم. سپس. اکنون. همیشه.

این برند همچنین جای خود را به داستان هایی از تاریخ LGBTQIA+ می دهد. می تو،د یک کمپین بازاریابی آموزنده مشابه ایجاد کنید!

و در اینجا ،متی فرا می رسد که ما در مورد رنگین کمان تبلیغات می کنیم!

Marriage Equality Gay GIF توسط Imma Almourzaeva - یافتن و اشتراک گذاری در GIPHY

1. پدر و مادر مغرور – Oreo

استراتژی بازاریابی ماه غرور شما باید 100% صادقانه و معتبر باشد. بله، قبلاً در مورد آن صحبت کرده‌ایم، اما برجسته ، آن یک بار دیگر ضرری ندارد، زیرا کلید ایجاد یک تغییر مثبت هم در آمار بازاریابی شما و هم برای جامعه LGBTQIA+ است. اما، چگونه می تو،د از آن اطمینان حاصل کنید؟

1. LGBTQIA+ را در آگهی های بازرگ، خود به نمایش بگذارید

وقتی وارد صفحه وب می‌شویم، به گرمی وارد فضایی می‌شویم که جامعه LGBTQIA+ از صمیم قلب مورد استقبال قرار می‌گیرد، و جایی که غرور صرفاً یک فصل تبلیغ در تقویم بازاریابی نیست. برای دکتر مارتنز، ما بلافاصله درک می کنیم که پراید نشان دهنده تعهدی پایدار برای بالا بردن صدای جامعه دگرباش، حمایت واقعی از آنها با کمک های مالی مداوم، و حمایت از به رسمیت شناختن و برابری است. به ،وان مثال، سال گذشته این برند 134 هزار دلار به سازمان های مختلف از جمله اهدا کرد TransNewYork، اکت، و میکرورنگین کمان.

برای غرور  سپس.  اکنون.  همیشه.  - دکتر مارتنز، استراتژی بازاریابی ماه غرور

تبلیغ والدین مغرور Oreo یک نمونه عالی از یک کمپین ویدیویی صادقانه و متفکرانه است. این آگهی یک زوج ،بین را نشان می دهد که با والدین یک طرف ملاقات می کنند و تفاوت رفتارهای خوشامدگویی را در مقایسه با خواهر و برادر دگرجنسگرا و شریک زندگی آنها برجسته می کند.

بیایید عشق و برابری را در سراسر جهان گسترش دهیم. هر جا که خود را پیدا کردید، می تو،د با کمپین بازاریابی ماه افتخار خود تفاوت ایجاد کنید و می تو،د دیگران را نیز تشویق کنید تا قدم بردارند!

اگر می خواهید دانشی را که از این وبلاگ به دست می آورید با بینش کارشناسان بازاریابی ،یب کنید، چرا انتخاب ما را نمی بینید. بهترین آژانس های دیجیتال مارکتینگ?


منبع: https://di،alagencynetwork.com/developing-pride-month-marketing-strategies-di،al-campaign-examples/

4. داستان جیکوب و باشگاه ورزشی – گوگل ،ب و کار کوچک

دو دوست قدیمی پس از مدت ها با هم آشنا می شوند و دوست سیسجندر در ابتدا دارلا را به اشتباه می اندازد. سپس، او دست دوست قدیمی‌اش را می‌گیرد و از طریق به اشتراک گذاشتن تجربیات نوشیدنی، موسیقی و گفتگوی صمیمانه، دوباره به هم متصل می‌شوند.

در اینجا برخی از نظرات نوشته شده پس از عمل و سخنان سامسونگ، لیست شده توسط بی بی سی:

  • “تصور کنید که از عشق مادری به فرزندش آزرده خاطر و تهدید شده اید.”
  • “اگر تبلیغات با هیچ قانونی مغایرت نداشته باشد و پیام مثبتی در مورد پذیرش افراد به حاشیه رانده باشد، سامسونگ باید به سلاح خود پایبند باشد.”
  • من به ،وان یک مرد مالایی عجیب و غریب، از دیدن ویدیویی که عشق بی قید و شرط را بیان می کند، ناراحت شدم [being] به طور ناگه، به دلیل فشار جامعه از سوی گروهی از افراد با ارزش‌های محافظه‌کار حذف شد.»

وقتی ماه پراید نزدیک است، برندها برای توسعه بهترین استراتژی ها و کمپین های بازاریابی ماه پراید به رقابت می پردازند. این زم، است که جامعه LGBTQIA+ و متحدانش گرد هم می آیند تا عشق، برابری و تنوع را جشن بگیرند. با این حال، زدن یک پرچم رنگین کمان روی لوگوی شما کافی نیست تا با جامعه LGBTQIA+ طنین انداز شود.

جایزه: به دنبال کمپین های رسانه های اجتماعی ماه افتخار و الهام بخشی هستید؟ پست وبلاگ ما شما را تحت پوشش قرار داده است!

یادداشت های پای،

در اینجا، اسمیرنوف ماه غرور را جشن می گیرد و محصول پراید خود را با این آگهی تبلیغاتی با حضور لاورن کا،، که یک بازیگر ترا،تی معروف است، تبلیغ می کند. این برند به جای اینکه رنگین کمان را روی بطری هایش بگذارد و هیچ کاری انجام ندهد، کمپین ماه غرور خود را جدی می گیرد، نه تنها با انتخاب یکی از اعضای جامعه عجیب و غریب، بلکه با ایجاد دقیق نسخه تبلیغاتی، که تاکید می کند ماه غرور و رویدادها هستند. مکان های نهایی برای احساس امنیت، استقبال، شامل و رایگان. به امید روزی که دنیا به چنین خانه ای برای همه تبدیل شود.

2. از نظر سیاسی درست باشید

Google Small Business روایت قدرتمندی را در این ویدیوی YouTube نشان می دهد. این داستان واقعی یک مرد ترنس را نشان می دهد که حمایت و پذیرش را در City Gym در کانزاس کشف می کند. بنابراین، این ویدیو نمونه‌ای از نحوه ارتباط Google با ،ب‌وکارهای کوچک با مشتریان است، و تجربه آن‌ها را از طریق بررسی‌ها افزایش می‌دهد و در عین حال جامعه LGBTQIA+ و داستان‌های منحصربه‌فرد اعضای آن را در بر می‌گیرد.

این بار، من یک تبلیغ ویدیویی ندارم، اما چیز جامع‌تری ندارم: هر روز از جامعه LGBTQIA+ جشن بگیرم و کمک‌های مالی هم در پراید و هم در ماه‌های دیگر بدهم!

در این تبلیغ، Absolut Vodka به طور موثر به تعصبات علیه افراد ترا،تی پرداخته و توجه را به تعصبات اجتماعی که منجر به تبعیض می شود، جلب می کند.

LGBTQIA+ را در تبلیغات خود به نمایش بگذارید، آنها را در کانون توجه قرار دهید تا داستان های خود را به اشتراک بگذارند، به سازمان های غیرانتفاعی کمک مالی کنند و اظهارات جسورانه ای برای حمایت از خود ارائه دهند.

شعار معروف Pantene، “از من متنفر نباش زیرا من زیبا هستم” در حال تغییر است. با این کمپین، هدف این برند ایجاد محیطی امن است که در آن LGBTQIA+ بتواند آزادانه خود را ابراز کند.

بدون داستان سرایی، در چه سطحی می توان از وجود بازاریابی صحبت کرد؟ برای ما صفر، شاید زیر صفر. بنابراین معامله این است: به کارمندان خود اجازه دهید داستان های خود را بگویند، فضایی را برای آنها باز کنید تا آنچه را که تا به امروز از سر گذرانده اند به اشتراک بگذارند. می‌تو،د برای حساب‌های رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و لینکدین، از جمله داستان‌های شخصی در مورد LGBTQIA+ بودن در زمینه ،ب‌وکارتان، ویدیو بسازید.

4. کمک مالی به LGBTQIA + غیر انتفاعی

قبل از اینکه این صفحه را ، کنید، اجازه دهید برخی از نظرات نهایی را به اشتراک بگذارم.

برای دکتر. مارتنز، غرور، جشن ی،اله جامعه LGBTQIA+ است. یک تعهد مداوم به پلتفرم، حمایت و حمایت.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب