سوالات متداول یک مبتدی در مورد سئو، پاسخ داده شده است


حتی اگر سئو قبل از اینکه COVID-19 بر زندگی همه تأثیر بگذارد وجود داشت، بسیاری از مشاغل، به ویژه فروشگاه های آجر و ملات، با این کلمه آشنا نیستند.

برخی تنها زم، با واژه سئو مواجه شدند که تصمیم گرفتند فعالیت خود را به صورت آنلاین منتقل کنند تا ،ب و کارشان بتوانند رونق بگیرند و از همه گیری جاری جان سالم به در ببرند.

با توجه به اینکه کووید-19 ،ب‌وکارها را متحول می‌کند، به‌ویژه در زمان قطع برق که بیشتر مصرف‌کنندگان مجبور بودند در خانه بمانند و از راه دور کار کنند، دیجیتالی شدن تنها راهی است که شرکت‌ها می‌توانند به مشتریان دسترسی پیدا کنند و سود ،ب کنند.

این که آیا شما صاحب یک فروشگاه آجر و ملات هستید و دیجیتالی شده اید یا به تازگی ،ب و کار آنلاین خود را راه اندازی کرده اید، طبیعی است که در مورد آن سؤالاتی داشته باشید. سئو.

10 سوال متداول در مورد سئو، پاسخ داده شده است

1. سئو چیست؟

مخفف “SEO” مخفف بهینه سازی موتور جستجو است که بخشی از بازاریابی دیجیتال است. هدف آن کمک به بهبود رتبه‌بندی و دیده شدن یک وب‌سایت است، بنابراین زم، که ،ی چیزی مرتبط با محتوای یک وب‌سایت را جستجو می‌کند، بیشتر ظاهر شود.

2. سئو چگونه کار می کند؟

فرآیند سئو با تحقیق کلمات کلیدی شروع می شود. این روشی است که به فروشندگان سئو و فروشندگان غیر سئو کمک می کند تا بیشترین جستجوی کلمات کلیدی را تعیین کنند، که عبارتند از کلمات، عبارات یا جملاتی که افراد در جستجوی آنلاین به خصوص در موتورهای جستجو مانند گوگل، یاهو یا بینگ هستند.

هنگامی که آنها کلمات کلیدی را تعیین ،د، آنها را به دسته ها ت،یم می کنند و از هر دسته برای ایجاد محتوا استفاده می کنند. با درج کلمات کلیدی در محتوا به صورت استراتژیک، به افزایش ارتباط آن کمک می کند و به افرادی که برای موضوع مشابه یا مشابه جستجو می کنند نشان داده می شود.

3. ترافیک ارگ،ک و ارتباط آن با سئو چیست؟

ترافیک ارگ،ک به افرادی اطلاق می شود که با کلیک بر روی صفحات وب لیست شده در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) از یک وب سایت بازدید می کنند. رابطه ترافیک ارگ،ک با سئو این است که سئو به افزایش ترافیک ارگ،ک که یک وب سایت می تواند دریافت کند کمک می کند.

رتبه بالاتر یک وب سایت ترافیک ارگ،ک بیشتری را به ارمغان می آورد.

4. چرا سئو برای ،ب و کار شما مهم است؟

سئو برای ،ب و کار شما مهم است زیرا می تواند به شما کمک کند محصولات یا خدمات خود را به طبیعی ترین شکل ممکن با پاسخ دادن به سوالات یا نگر، های مشتریان بالقوه به صورت آنلاین ارتقا دهید.

امروزه مردم هر زمان که بخواهند چیزی بیاموزند یا پیدا کنند از موتورهای جستجو استفاده می کنند، بنابراین انجام سئو یک راه عالی برای کشف ،ب و کار شما و همچنین معرفی ،ب و کار شما به مخاطبان هدف شما و اطلاع رس، در مورد آنچه ارائه می دهید است.

5. آیا سئو رایگان است؟

برخلاف تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC)، وقتی شخصی روی صفحات وب شما روی SERPهای ارگ،ک کلیک می کند، مجبور نیستید چیزی بپردازید. با این حال، برای اینکه در صفحه اول SERP ها رتبه بندی کنید، به تیمی از نویسندگان، طراحان و هنرمندان موشن گرافیک نیاز دارید تا محتوای با کیفیت بالا ایجاد کنند، ، لینک ،یداری کنند، از ابزارهای سئو ممتاز استفاده کنند و از نگهداری وب سایت با کمک طراحان و توسعه دهندگان وب سایت

این ،اصر با هم اثربخشی سئو را افزایش می دهند.

به این ترتیب، استخدام یک آژانس سئو در سنگاپور به جای استخدام در داخل، مقرون به صرفه تر است، زیرا آژانس به متخصصان متخصص در زمینه های مختلف سئو دسترسی دارد.

6. هزینه سئو در سنگاپور چقدر است و آیا گران است؟

در حالی که درست است که هیچ هزینه ای برای ظاهر شدن در SERP های ارگ،ک وجود ندارد، اما اگر یک مشاور سئو یا شرکت سئو در سنگاپور استخدام کنید یا با آن همکاری کنید، داستان متفاوتی خواهد شد.

به یاد داشته باشید که می‌تو،د برای کمک به بهبود استراتژی‌های سئوی خود به آن‌ها اعتماد کنید تا بتو،د ترافیک بیشتری جذب کنید، سرنخ ایجاد کنید و تبدیل ،ب کنید.

با این حال، تمام خدمات سئوی آنها با قیمتی همراه است زیرا از دانش گران قیمت سئو، تجربه، تخصص سئو و ابزارهای سئو برتر استفاده می کنند تا بتو،د در مقابل رقبای خود بایستید.

7. چه مدت طول می کشد تا نتایج سئو را مشاهده کنید؟

بستگی به استراتژی های سئوی شما یا فروشندگان و الگوریتم استفاده شده توسط موتورهای جستجو دارد. تغییرات در الگوریتم های موتورهای جستجو می تواند بر استراتژی های سئو تأثیر بگذارد، به همین دلیل است که دیدن نتایج برای سئو زمان می برد. اما به طور متوسط، می تو،د انتظار داشته باشید که نتایج سئو را در عرض سه ماه یا بیشتر مشاهده کنید.

8. انواع خدمات سئو چیست؟

جستجوی کلمات کلیدی، سئوی درون صفحه، سئوی خارج از صفحه، سئوی فنی، سئوی محلی، سئوی بین المللی، سئوی تجارت الکترونیک، سئوی ویدیویی، و سئوی کپی رایتینگ سئو، 9 سرویس سئو هستند که هر آژانس سئوی سئو ارائه می کند. در سنگاپور به مشتریان خود ارائه می دهد.

با این حال، یک آژانس سئو تنها خدمات سئوی من، را بر اساس نیازها و بودجه سئو شما انجام می دهد. اگر هدف شما بهبود حضور محلی شماست، آژانس بیشتر بر روی سئوی محلی تمرکز می کند تا به جذب مشتریان محلی و افزایش آگاهی آنها از ،ب و کار شما کمک کند.

9. تفاوت بین SEO و SEM/PPC چیست؟

مانند SEO، SEM همچنین به افزایش دید وب سایت کمک می کند تا مشتریان بالقوه بیشتری در SERP با آن مواجه شوند. تفاوت این است که کمپین های SEM در بالا یا پایین SERP ها با کلمه ظاهر می شوند ‘آگهی’ در کنار URL ها

به ،وان مثال، در این تصویر، کاربر به دنبال پیتزا در سنگاپور است، که باعث می شود موتورهای جستجو به این باور برسند که آنها به دنبال ،ب و کار پیتزا هستند.

تفاوت دیگری که سئو با SEM دارد این است که هر زمان که شخصی روی کمپین SEM شما کلیک می کند باید هزینه آن را بپردازید و نام جایگزین آن ی،ی تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) از آنجا می آید.

10. چگونه شرکت سئوی من، را انتخاب می کنید؟

اگرچه سنگاپور تعداد زیادی شرکت سئو دارد، انتخاب من، می تواند چالش برانگیز باشد. شما باید چندین عامل مانند سال ها تجربه، شهرت و سطح تخصص را در نظر بگیرید تا بتو،د گزینه های خود را بسنجید و آگاهانه تصمیم بگیرید.

هنگامی که جستجوی خود را برای شرکت سئوی من، شروع می کنید، باید با بررسی وب سایت آنها شروع کنید. در آنجا با نمونه کارها، مطالعات موردی و بررسی های مشتریان مواجه خواهید شد که می تواند به شما کمک کند تعیین کنید که آیا می توانند به نیازها و بودجه سئوی شما کمک کنند یا خیر.

کلمه پای،

همانطور که سئو به طور مداوم تغییر می کند، نیاز بیشتری به بهبود دانش سئو دارید. به روز شدن با آ،ین روندها و همه چیز مرتبط با سئو می تواند به شما کمک کند تا با رشد و گسترش ،ب و کارتان، استراتژی های سئو را به طور موثرتری پیاده سازی کنید.

برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد سئو، با یک آژانس سئو در سنگاپور همکاری کنید. با OOm با شماره 6391-0930 تماس بگیرید یا پیام بگذارید در وب سایت آنها!


منبع: https://di،alagencynetwork.com/a-beginners-frequently-asked-questions-about-seo-answered/

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب