مزایای یک CMS چابک برای فروشگاه های تجارت الکترونیک: بررسی Storyblok

اولین راه حل در لیست ما و ابزاری که Media Lounge تقریباً به همه مشتریان و مشتریان احتمالی توصیه می کند Storyblok است. Storyblok یک CMS بدون هد است که هدف آن کمک به فروشگاه های تجارت الکترونیکی است که محتوای خود را به شیوه ای کارآمدتر و موثرتر ایجاد و مدیریت کنند.

در دنیای تجارت الکترونیک، محتوا پادشاه است. موفقیت یک فروشگاه اینترنتی تا حد زیادی به کیفیت محتوایی که تولید می کند بستگی دارد. با این حال، ایجاد و مدیریت محتوا می تواند یک کار ،ره آور باشد، به ویژه برای مشاغل تجارت الکترونیک که به دنبال ورود به بازارهای جدید و معرفی منظم خطوط محصول جدید هستند.

بر اساس مطالعه‌ای که توسط موسسه بازاریابی محتوا انجام شده است، مشاغلی که از ایجاد محتوای چا، استفاده می‌کنند، در مقایسه با ،ب‌وکارهایی که از این رویکرد استفاده نمی‌کنند، ۲۲ درصد افزایش همکاری تیمی دارند. Storyblok همکاری تیم ها در تولید محتوا را آسان می کند و به رفع تنگناهای گردش کار و ساده سازی چرخه ایجاد محتوا کمک می کند.

با این حال، فروشگاه هایی که از پلتفرم SaaS مانند BigCommerce استفاده می کنند نیز می توانند از Storyblok بهره مند شوند. در حالی که ا،ر پلتفرم‌های SaaS معمولاً تم‌ها و قالب‌های خاص خود را دارند، افزودن Storyblok می‌تواند گزینه‌های موجود را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد و قابلیت‌های ایجاد محتوای شما را افزایش دهد. اگر فروشگاهی هستید که به طور مکرر محتوای جدید منتشر می کنید، پس داشتن Storyblok بسیار سودمند خواهد بود، حتی اگر در یک پلت فرم SaaS باشید.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/the-benefits-of-an-agile-cms-for-ecommerce-stores-a-storyblok-review/

بیایید این مزایا را یکی یکی مرور کنیم تا به ما کمک کند تا بفهمیم چگونه استفاده از این رویکرد چا، با Storyblok دقیقاً به مشاغل تجارت الکترونیک کمک می کند.

سهولت استفاده و صرفه جویی در زمان

فروشگاه‌هایی که از پلت‌فرم‌هایی استفاده می‌کنند که نیاز به برنامه‌نویسی و برنامه‌نویسی زیادی دارند، مانند Magento، بیشترین سود را خواهند برد، زیرا Storyblok به آن‌ها اجازه می‌دهد تا فرآیند تولید محتوای خود را با انتقال بخش بزرگی از کارهای روزانه محتوای روزانه‌شان به جلو، ساده‌تر کنند. -پایان. این کار اضافه ، محتوای جدید را آسان‌تر می‌کند و زمان زیادی را برای توسعه‌دهندگان آزاد می‌کند و به آنها اجازه می‌دهد روی کارهای پیچیده‌تر تمرکز کنند.

ما اغلب از ،ده فروشان تجارت الکترونیک می شنویم که با گردش کار تولید محتوا خود مشکل دارند. فرآیندهای تولید محتوای آنها اغلب کند و نامنظم است و فاقد ساختار لازم و ابزارهای قابل اعتماد برای تسهیل معرفی سریع محتوای جدید است.

● استفاده از آن آسان است و در وقت آژانس و مشتریان بسیار صرفه جویی می کند.

● سرعت تولید محتوا را تا حد زیادی افزایش می دهد.

● به تولید محتوای باکیفیت کمک می کند که مخاطبان را جذب کند، مشتریان شما را درگیر کند و فروش را افزایش دهد.

با Storyblok، تیم شما می تواند روی وظایف خود در یک CMS تمرکز کند. در همان زمان، چندین کاربر می توانند به طور همزمان روی یک محتوا کار کنند. Storyblok یک سیستم کنترل نسخه ارائه می دهد که تغییرات محتوا را ردیابی می کند، بنابراین دیگر نیازی به نگر، در مورد درگیری یا از دست دادن کار ندارید. این در نهایت منجر به محتوای با کیفیت بهتر و خطاهای کمتر می شود.

آیا باید Storyblok را برای فروشگاه تجارت الکترونیک خود در نظر بگیرید؟

در حالی که Storyblok برای کار یکپارچه با تقریباً هر پلتفرم تجارت الکترونیکی طراحی شده است و می تواند برای کار در چندین کانال محتوا یکپارچه شود، مزایایی که می تواند برای یک فروشگاه تجارت الکترونیک خاص به ارمغان بیاورد به نیازهای تولید محتوا و پلت فرمی که استفاده می کند بستگی دارد.

ممکن است فکر کنید که به ،وان یک آژانس، ما می خواهیم مشتریان ما کاملاً به خدمات ما وابسته باشند و با هر مشکلی که ممکن است با وب سایت خود داشته باشند به ما مراجعه کنند. به این ترتیب می‌تو،م تا آنجایی که می‌تو،م برای آن‌ها صورت‌حساب صادر کنیم و به اه، فروش خود برسیم. اما در واقعیت، ما کاملا برع، می خواهیم.

بهترین کاری که Storyblok انجام می دهد همان چیزی است که در نام آن وجود دارد. این به ایجاد داستان‌های جذاب از بلوک‌های محتوا کمک می‌کند که جذاب‌تر از محتوای راکد و بیش از حد استفاده شده که در بسیاری از وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک خواهید دید، جذاب‌تر هستند. این بلوک‌ها می‌توانند هر زمان که بخواهید در وب‌سایت شما و همچنین رسانه‌های دیگر تنظیم و مجدداً استفاده شوند. Storyblok به جای اینکه هر تغییری را در یک صفحه وب به ،وان یک کار جداگانه و مهم تلقی کند، طیف وسیعی از ابزارهای مدیریت محتوا را در اختیار شما قرار می دهد که به سازماندهی محتوا به روشی مؤثرتر کمک می کند. این شامل توانایی دسته بندی و بر،ب گذاری محتوا برای جستجوی آسان و زمان بندی آن برای انتشار در آینده است.

Storyblok این درد را تا حد زیادی کاهش می دهد. طراحی بصری آن استفاده از آن را حتی برای کاربران غیر فنی برای مدیریت محتوا بدون نیاز به دانش کدنویسی آسان می کند. به این ترتیب ،ده فروشان می توانند تولید محتوای با کیفیت را در اولویت قرار دهند و در زمان خود بدون گرفتار شدن در جزئیات فنی پس زمینه صرفه جویی کنند.

تولید محتوای با کیفیت بالا و انتشار آن در همه جا

این به ویژه برای فروشگاه‌های تجارت الکترونیکی که تعداد زیادی محصول جدید اضافه می‌کنند، نیاز به به‌روزرس، مکرر صفحات محصول دارند، یا می‌خواهند محتوای تکمیلی به خطوط محصول خاص اضافه شود، مفید است. به ،وان مثال، اگر اقلام محدود شده را می فروشید، می تو،د به سادگی یک بلوک محتوا ایجاد کنید که روند تأیید شما را توضیح می دهد، به جای اینکه آن را به صورت دستی به هر صفحه مرتبط اضافه کنید. یا اگر چیزی منحصر به فرد در مورد نحوه تهیه مطالب برای یک محصول خاص وجود دارد، می تو،د یک بلوک برای توضیح آن در صفحه محصول ایجاد کنید بدون اینکه برای به روز رس، یا ال،ای جدید به آژانس خود متکی باشید.

بهبود همکاری تیمی

● از گردش های کاری چا، برای بهبود همکاری تیمی استفاده می کند.

برای مق، با این مشکلات، مجموعه‌ای از مقالات را آغاز می‌کنیم که در آن برخی از بهترین راه‌حل‌های مدیریت محتوا را که در حین کار با ،ده‌فروشان برای نزدیک به 15 سال به ،وان یک آژانس تجارت الکترونیک پیدا کرده‌ایم، مرور می‌کنیم. ما در مورد ابزارها و تکنیک هایی صحبت خواهیم کرد که فروشگاه های تجارت الکترونیک می توانند از آنها برای ساده ، مدیریت محتوای خود استفاده کنند و شروع به انتشار محتوای بهتر با سرعت بیشتری کنند.

Storyblok تمام ویژگی های چیزی را دارد که ما آن را یک سیستم ایجاد محتوای چا، می نامیم. استفاده از CMS چا، در تجارت الکترونیک مزایای زیادی دارد، اما در اینجا به برخی از مهمترین آنها اشاره می کنیم:

● به شما این امکان را می دهد که محتوای خود را با رشد ،ب و کار خود مقیاس بندی کنید.

منابع توسعه دهندگان کمیاب و گران هستند. تخصیص مداوم این منابع به رفع اشکالات کوچک و مسائل جزئی در وب سایت مشتری، استفاده خوبی از زمان ما و مشتری نیست. به همین دلیل است که ما شرایطی را ترجیح می‌دهیم که مشتریان بتوانند خودشان مشکلات کوچک را برطرف کنند و بتوانند محتوای جدید را بدون اتکا به منابع آژانس یا زمان تحویل شریک خارجی به فروشگاه‌های خود معرفی کنند. این به ما و مشتری زمان بیشتری می دهد تا روی بهینه سازی طول، مدت تمرکز کنیم که منجر به رشد می شود.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب