چالش ها و فرصت های مرتبط با بازاریابی موبایلی چیست؟

علاوه بر این، بیایید فراموش نکنیم که مشتریان باید پرورش داده شوند و به آنها توجه شود، و استفاده از وفاداری به برند از طریق یک برنامه یا انگیزه برای انجام این کار من، است.

از ارزش یک متخصص واقعی مشتری بودن استفاده کنید

همانطور که آنها همیشه بهترین منافع شما را در ذهن دارند، اگر به کمک نیاز دارید یا می خواهید تبلیغات PPC یا Google خود را بهبود بخشید، پس چرا در یکی از 100٪ رایگان و کاملاً جامع آنها سرمایه گذاری نکنید. ممیزی PPC یا حسابرسی تبلیغات گوگل?


منبع: https://di،alagencynetwork.com/what-are-the-challenges-and-opportunities-،ociated-with-mobile-marketing/

بازاریابی تلفن همراه که عمدتاً در صنعت به ،وان A2P شناخته می شود – یا بازاریابی برنامه به فرد – شامل جنبه های مختلفی مانند کدهای تبلیغاتی، یادآوری های قرار ملاقات، کدهای امنیتی حساب، معاملات تبلیغاتی و اعلان های حمل و نقل است.

ارسال پیام من، به فرد من، در زمان من، یکی از محورهای اصلی هر کمپین بازاریابی سفارشی است. بازاریابی موبایلی برای دستیابی به تعامل و تعامل با مشتری در زمان واقعی، مرتبط و قابل توجه حیاتی است.

در واقع، تعداد قابل توجهی از بخش ها وجود دارد که در آنها نفوذ تلفن همراه بیش از 100٪ است. بنابراین، با در نظر گرفتن این موضوع، می‌تو،د فضای پرورشی ایجاد کنید که در آن ،ب‌وکارها می‌توانند مطمئن باشند که می‌توانند به هر یک از مشتریان خود بدون توجه به شرایطشان دسترسی پیدا کنند.

به ،وان یک ،ب و کار، باید «ارزش پیشنهادی» خود را شناسایی کنید و با جزئیات بیشتری درک کنید که چگونه از آن استفاده کنید تا مشتریان شما احساس کنند دلیل ملموسی برای تعامل با محصول شما وجود دارد.

وفاداری به برند سنگ بنای برخی از موفق ترین کمپین های بازاریابی است که تاکنون ایجاد شده است. به همان اندازه، مهم است که آن را بدیهی نگیرید.

در واقع، برنامه‌های تلفن همراه اطلاعاتی مانند تعداد دفعات مشتری، تازگی، صفحات بازدید شده و محصولاتی که روی آنها کلیک می‌شود، ارائه می‌کنند که می‌تواند به شما کمک کند مشتریان خود را با جزئیات بیشتری درک کنید.

ایجاد یک تبادل ارزش فرصتی عالی است که نباید از دست داد وقتی صحبت از آینده بدون کوکی که اکنون با آن روبرو هستیم، از دست ندهید، حتی بیشتر از آن زم، که این کار را می توان با افزودن یک کد QR یا یک بنر رمزگذاری شده به رسیدها یا دارایی های کنار تخت انجام داد. کابینت یا میز رستوران.

به طور خلاصه، بازاریابی تلفن همراه انعطاف پذیری بی حد و حصری را برای ارائه فرصت های متعدد فراهم می کند.

از طریق پیام‌رس، کلیدی، تعامل بی‌درنگ را افزایش دهید

گوشی‌های هوشمند ما از همان لحظه‌ای که چشمانمان را باز می‌کنیم به دست‌هایمان می‌،بند، و بازاریابی موبایلی را برای هر متخصص PPC ضروری می‌سازد که در آینده و برنامه‌ریزی برای کمپین‌های آینده انجام می‌شود.

در اصل، فقط به این دلیل که یک مشتری برای یک برنامه وفاداری خاص ثبت نام کرده است، به این م،ی نیست که آنها سفیری برای محصولات شما هستند و نه اینکه برند شما حتی اولین انتخاب اوست.

با توجه به محدودیت‌هایی که به دلیل عدم استفاده از کوکی‌ها هنگام ساخت وب‌سایت‌های جدید به طور فزاینده‌ای بر آژانس‌ها اعمال می‌شود، اکنون بیش از هر زمان دیگری متخصص در زمینه انتخابی خود باشید.

آنچه که این موضوع نشان می‌دهد اهمیت بازخورد مشتری و استفاده از آن به نفع خود بسیار حیاتی است، به خصوص اکنون که است،اج و ذخیره داده‌های واقعی بسیار سخت‌تر است.

در PPC Geeks، آن‌ها به آنچه روزانه برای مشتریان خود به دست می‌آورند افتخار می‌کنند، و بنابراین در بیان اینکه متخصص بازاریابی موبایلی هستند، راحت‌تر هستند. بنابراین، اگر می‌خواهید با یکی از برترین و مشهورترین آژانس‌های بازاریابی موبایلی در کشور کار کنید، PPC Geeks مکان من،ی است.

همچنین، آیا می‌دانستید که ما هر روز به طور متوسط ​​4 ساعت را با تلفن‌هایمان سپری می‌کنیم – این حداقل یک چهارم ساعات بیداری ما است، بنابراین می‌توان گفت که دستگاه‌های ما اکنون ضمیمه‌های زندگی ما هستند.

به طور خلاصه، هرگز ارزش متخصص بودن در زمینه خود را دست کم نگیرید، زیرا تجربه و تخصص شما می‌تواند محیطی را که مشتریان می‌توانند به آن وابسته باشند، مهار کند و در نتیجه وفاداری آنها را تقویت کند.

PPC Geeks – مقامات بازاریابی تلفن همراه

در حال حاضر، مجموعه‌ای از شواهد وجود دارد که نشان می‌دهد افراد بیشتر و بیشتری به گوشی‌های خود معتاد می‌شوند.

از سوی دیگر، برخی از برندها هنوز برای غوطه ور شدن کامل خود در موج بازاریابی موبایلی بسیار مردد هستند و این تردید آنها را با چالش های متعددی از جمله مشکل در راه اندازی بازاریابی خود، توجیه هر گونه سرمایه گذاری بیشتر از سوی ذینفعان خود و حتی مواجه می کند. برخی از مدیران اعتراف کرده اند که از تشریفات اداری و مقررات ترسیده اند.

یک ش،ه تبادل ارزش قوی ایجاد کنید

امروزه به دلیل در دسترس بودن تلفن های همراه، مهار وفاداری به برند آسان تر است. فراموش نکنید که ارائه بازخورد واقعی آسان تر از همیشه است.

توانایی شما در برقراری ارتباط با مشتریان از شناخت بهتر آنها نسبت به خودشان ناشی می شود.

بنابراین، برای بازاریابان، نمی‌توان انکار کرد که این وسواس در نهایت به فرصتی غیرقابل از دست دادن تبدیل می‌شود، حتی بیشتر از آن که به آینده‌ای حتی بیشتر از موبایل‌پسند نزدیک می‌شویم.

زم، که ارزش واقعی شما مشخص شد، اکنون زمان آن فرا رسیده است که برند شما این خبر را منتشر کند. اینجاست که بازاریابی موبایلی نقش مهمی ایفا می‌کند، زیرا دید برند را افزایش می‌دهد و ثبت نام فراتر از دسکتاپ را امکان‌پذیر می‌کند، ش،ه را دورتر می‌اندازد و جمعیت‌شناسی‌های متعددی را در بر می‌گیرد.

بنابراین، با در نظر گرفتن این موضوع، PPC Geeks نگاهی دقیق به برخی از فرصت‌های موجود برای بازاریابی تلفن همراه می‌اندازد، به‌ویژه اکنون که دستگاه‌های ما به ضربان قلب زندگی روزمره، روابط و وجود مصرف‌کننده تبدیل شده‌اند.

چالش های فعلی مرتبط با بازاریابی موبایلی چیست؟

هنگامی که صحبت از یادگیری بیشتر در مورد مخاطبان و علایق واقعی آنها می شود، ارتباط مداوم کاملاً کلیدی است.

با در نظر گرفتن این موضوع، بسیار مهم است که از کانال های تلفن همراه موجود برای انتقال پیام های کلیدی خود استفاده کنید، خواه یادآوری های مهم، اعلان های تحویل و یا اگر برای ،ید Google کار کنید به ،وان مثال، این می تواند آ،ین معاملات ضروری و کاهش قیمت در زمان واقعی باشد.

وفاداری به برند را با استفاده از داده های واقعی مهار کنید

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب