چگونه محتوا برای سئو اهمیت بیشتری دارد و چرا این موضوع برای کسب و کار شما اهمیت دارد؟

اگر برای ایجاد یک استراتژی محتوای قوی که هم برای سئو و هم در مقیاس بازاریابی دیجیتال گسترده‌تر کار می‌کند به کمک نیاز دارید، برای مشاوره با رسانه yva تماس بگیرید.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/،w-is-content-becoming-more-important-for-seo-and-why-does-this-matter-for-your-business/

چرا این موضوع در این زمینه مهم است؟

در اصل، تولید محتوای شما باید بسیار استراتژیک تر شود (اگر قبلاً نشده است) تا بتواند محتوای ارزشمندی برای کاربران ایجاد کند.

چرا این برای ،ب و کار شما بسیار مهم است؟

ساخت محتوای ارزشمند هرگز مهمتر از این نبوده است. برای شروع ساختن محتوایی که کاربران شما با آن درگیر و هضم شوند، حتما موارد زیر را در نظر بگیرید:

  1. آنچه کاربران شما واقعاً از هر محتوایی نیاز دارند
  2. چرا آنها برای پاسخ به سوالات خود به شما مراجعه می کنند
  3. هضم کدام قالب ها برای کاربر راحت تر خواهد بود
  4. چقدر راحت می توان اطلاعات را در وب سایت شما پیدا کرد

ایجاد محتوایی که حول مضامین محتوا متمرکز شده باشد که با رفتارهای جستجوی کاربر هماهنگ باشد و ارزش واقعی را برای کاربران فراهم کند، بهترین راه برای بهبود دید شما در یک جستجوی ارگ،ک است.

نتایج جستجو مانند این مدت زمان زیادی است که نمایش داده می شوند، با این حال، گوگل اخیراً کارهای گسترده تری روی این بخش از الگوریتم خود انجام داده است تا نتایج واقعاً مفیدی را نشان دهد.

به روز رس، الگوریتم هسته گسترده گوگل

این به ،ه خود به م،ای ترافیک ارگ،ک کمتری است که به وب سایت شما هدایت می شود، که به ،ه خود به م،ای تبدیل و درآمد کمتر از جستجوی ارگ،ک است.

که در خلاصه

تنها چند روز پس از پایان عرضه به‌روزرس، محتوای مفید گوگل، گوگل شروع به اعمال تغییر الگوریتم دیگری کرد: به روز رس، هسته گسترده. به روز رس، الگوریتم هسته گسترده تمایل به هدف قرار دادن سیگنال های مختلف دارد و چندین بار در سال تکمیل می شود. آنها برای تنظیم دقیق الگوریتم گسترده‌تر طراحی شده‌اند، از این رو به این نام می‌گویند.

از آنجایی که بخشی از به‌روزرس، الگوریتم هسته گسترده همچنان بخش محتوای الگوریتم را هدف قرار می‌دهد، به این م،ی که تغییرات بیشتر در عملکرد محتوا احساس خواهد شد.

این برای تولید محتوا چه م،ایی دارد؟

گوگل برای ما سئوکاران کاملاً روشن کرده است که محتوا پادشاه است. این موضع آنها برای سال‌ها بوده است، با این حال، هنوز ،ب‌وکارهایی وجود دارند که در تلاش برای پیاده‌سازی استراتژی محتوایی ارزشمند برای کاربر هستند.

در این مقاله، رسانه ایوا چرایی تغییر مداوم به سمت محتوای ارزشمند وجود دارد و چگونه می تو،د استراتژی محتوای خود را برای این تغییر تطبیق دهید.

به روز رس، محتوای مفید گوگل

یکی از جدیدترین به‌روزرس،‌های الگوریتم گوگل به نام «مطالب مفید” به روز رس،. این برنامه برای ارائه مفیدترین محتوا به کاربران مطابق با هدف مورد انتظار در پشت یک عبارت جستجو طراحی شده است. به ،وان مثال، اگر یک جستجو دارای هدف ،ید باشد، Google محتوایی را نشان می‌دهد که محصول هدایت می‌شود، اگر یک جستجو به پاسخ خاصی برای یک سؤال نیاز داشته باشد، محتوای اطلاعاتی را نشان می‌دهد و غیره.

واضح است که خارج از خود صنعت سئو، بسیاری از مردم برای درک اینکه «محتوای سئو» فعالیتی نیست که در این دوره از الگوریتم گوگل معتبر باشد، تلاش می کنند. محتوایی که مستقیماً برای هدف قرار دادن کلمات کلیدی خاص ایجاد می شود، در اصل مرده است.

تولید محتوا باید با در نظر گرفتن کاربران و نحوه هضم بهتر محتوا در قالب های مختلف تکمیل شود. افراد مختلف به روش های مختلف یاد می گیرند و بنابراین تولید ساده محتوای وبلاگ به تنهایی دیگر قابل اجرا نیست.

از آنجا که ماموریت گوگل همیشه این بوده است که اطمینان حاصل کند که آنها مفیدترین محتوا را برای کاربران ارائه می دهند و به آنها کمک می کند تا به هر سوالی در اسرع وقت پاسخ دهند.

با فکر ، به ،اصر فوق، نه تنها کیفیت محتوای خود را بهبود می‌بخشید، بلکه سفر به محتوای گفته شده را از هر جای دیگری در وب سایت خود بهبود می‌بخشید.

راه های انجام این کار عبارتند از:

  1. از داده های جستجوی کاربر برای اطلاع رس، استراتژی محتوای خود استفاده کنید، اما کل استراتژی محتوای خود را به آن وابسته نکنید. ی،ی رفتارهای جستجوی کاربر و مضامین محتوایی را که آنها جستجو می‌کنند شناسایی کنید و آنها را با استراتژی محتوای موجود و ستون‌های استراتژیک خود هماهنگ کنید.
  2. یک استراتژی محتوایی بسازید که با شخصیت های تجاری شما و هر مرحله از قیف بازاریابی هماهنگ باشد. پرسوناهای مختلف نیازهای محتوای متفاوتی دارند، و این نیازها با حرکت این پرسوناها در فرآیند ،ید تغییر می کنند.
  3. یک استراتژی محتوا بسازید که فرمت های چند رسانه ای مانند محتوای ویدیویی، اینفوگرافیک و محتوای تعاملی را در نظر بگیرد. این برای انواع مختلف کاربران بسیار جذاب تر و مفیدتر است.
  4. محتوا را به گونه‌ای بسازید که قبل از پرداختن به جزئیات بیشتر در متن (مقاله، ویدیو و غیره) به سرعت به نیازهای یک کاربر خاص پاسخ دهد.
  5. تعامل محتوا را در نظر بگیرید، ی،ی محتوایی ایجاد کنید که اطلاعات جدیدی ارائه کند و کاربران بتوانند با ارائه نظرات خود، به اشتراک گذاری اطلاعات و غیره با آن درگیر شوند.
  6. تبدیل ها را بر اساس محتوای خود در نظر بگیرید، به ،وان مثال، محتوای شما چگونه به پایین آوردن کاربران از قیف تبدیل برای ،ید محصول یا خدمات شما کمک می کند؟ چگونه محصول شما به طور خاص به نیازهای کاربر شما پاسخ می دهد؟
چه چیزی در ایجاد یک استراتژی محتوایی که حول نیازهای کاربر متمرکز باشد و کاربران را در مراحل مختلف قیف بازاریابی هدف قرار دهد، بسیار زنده است؟

علاوه بر این، محتوا باید برای ارائه ارزش واقعی به کاربر ساخته شود.

،ب‌وکارهایی که سعی می‌کنند محتوا را به خاطر محتوا تولید کنند تا اطمینان حاصل کنند که اطلاعات تازه‌ای را در وب‌سایت خود قرار می‌دهند بدون اینکه واقعاً ارزشی برای کاربران ایجاد کنند، از این به‌روزرس،‌ها آسیب خواهند دید. چرا؟

اگر ،ب و کار شما محتوای عمومی ارائه می کند که به خوبی خوانده نمی شود، نیاز کاربر را پاسخ نمی دهد یا جذاب نیست، دریافت پاداش در صفحات نتایج موتور جستجو برای این محتوا دشوار خواهد بود.

وقتی چنین به‌روزرس،‌هایی منتشر می‌شوند، تغییرات در چندین نوع وب‌سایت از جمله ناشران و بازاریابان احساس می‌شود.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب