10 بهترین نمونه طراحی صفحه محصول تجارت الکترونیک


در حالی که صفحات تاثیرگذار محصول تا حد زیادی به نوع محصولات بستگی دارد، ،اصر مهمی وجود دارد که می تواند آنها را متمایز کند.

هنگامی که بازدیدکنندگان به صفحات محصول می رسند، به دنبال اطلاعات مهمی می گردند که می تواند آنها را به تصمیم ،ید هدایت کند. به این ترتیب، طراحی وب شما باید دارای طرحی باشد که به راحتی بتواند اطلاعات مورد نیاز مشتریان را پیدا کند و در عین حال ارزش پیشنهادی منحصر به فرد محصولات شما را برجسته کند. باز هم رویکردهای مختلفی برای دستیابی به این هدف وجود دارد. خدمات اغلب از کپی قانع کننده استفاده می کنند، در حالی که محصولات مصرفی می توانند از ،اصر بصری آموزنده و تعاملی بهره مند شوند.

محصول-طراحی-صفحه-مثال

این مقاله ده نمونه طراحی محصول و صفحه فرود را فهرست می‌کند و در مورد آنچه که آنها را مؤثر می‌سازد بحث می‌کند.

1. نقطه کامل

این اولین مثال، مورد استفاده هر ،ی طراحی وب سایت هیوستون شرکت، متصل است و با پیشنهاد ارزش منحصر به فرد مشتری با استفاده از کپی ساده، “ما بست های ف،ی سخت را در کمتر از 10 ث،ه حذف می کنیم” به بازدیدکنندگان خوش آمد می گوید. در متن اصلی، Perfect Point مزایای E-Drill را فهرست می‌کند و به دنبال آن دکمه‌های Call-to-Action (CTA) که منجر به اطلاعات بیشتر درباره شرکت، محصولات و مزایای آن می‌شود، فهرست می‌شود.

همانطور که بازدیدکنندگان به پایین حرکت می کنند، یک ویدیوی نمایشی دقیقاً نحوه عملکرد محصول را نشان می دهد و به دنبال آن مزایا و ویژگی های بیشتری ارائه می شود. این یک طرح ساده است که تمام مب، آنچه را که مشتریان بالقوه برای تصمیم گیری ،ید می خواهند بدانند را پوشش می دهد.

2. فول، واگن

سازنده خودرو آلم، با صفحات محصولات خود رویکرد تعاملی تری را در پیش گرفته و به بازدیدکنندگان اجازه می دهد خودروی ایده آل خود را بسازند. این یک رویکرد موثر است، زیرا وسایل نقلیه دارای ،اصر و قطعات متحرک بسیار زیادی برای فهرست هستند. همانطور که مشتریان ویژگی های مختلفی را که دوست دارند انتخاب می کنند، فول، واگن ویژگی های انتخابی خود را به همراه تصویر سه بعدی چرخشی و نحوه تاثیر آن بر قیمت برجسته می کند.

این یک تمرین سرگرم کننده و یک راه عالی برای معرفی یک محصول و نقاط مختلف فروش آن است. هنگامی که مشتریان ساخت خودروی مجازی خود را به پایان می‌رسانند، ویژگی‌ای وجود دارد که به آنها کمک می‌کند نزدیک‌ترین فروشنده حامل خودرو را با مشخصات مورد نظر خود پیدا کنند.

3. فیت بیت

فیت بیت سابقه داشته است صفحات محصول به خوبی طراحی شده است که به طور موثر مزایا را برجسته می کند و از موارد استفاده می کند در حالی که آنها را جذاب ارائه می دهد. این رویکرد طراحی به‌ویژه برای دستگاه‌های فناوری که مملو از ویژگی‌ها هستند، بسیار مهم است. شما باید در نحوه ارائه ارزش پیشنهادی خود خلاق باشید و بازدیدکنندگان را با مشخصات فنی پر کنید تا از از دست دادن علاقه آنها جلوگیری کنید.

چه برای پوشیدنی های تن، اندام و چه لوازم جانبی، صفحات محصول Fitbit کار بسیار خوبی را برای نشان دادن نحوه نمایش محصولات در زندگی روزمره به مشتریان بالقوه انجام می دهد. علاوه بر این، دارای ویدیوهای محجوب محصول است که محصولات را در عمل نشان می دهد و تمام اطلاعاتی را که یک مشتری ممکن است نیاز داشته باشد ارائه می دهد.

4. سیاتل سیدر

سیاتل سیدر درک خوبی از محصولاتش و م،ای آن برای بازارش نشان می دهد. نوشیدنی های الکلی در مورد ویژگی ها و مشخصات نیستند (در بیشتر موارد). به این ترتیب، سیاتل سیدر از داستان سرایی استفاده می کند تا نشان دهد که هر محصول چگونه به وجود آمده است، در هم تنیده با چگونگی ارتباط آن با تکامل شرکت.

همانطور که کاربران به پایین پیمایش می کنند تا در مورد سیب های مختلف، میوه ها و ادویه های استفاده شده در آنها، و داستان پشت هر محصول بیاموزند، دکمه هایی وجود دارد که به راحتی برای «پیدا ، آن در نزدیکی من» و «،ید آنلاین» قرار دارند. این ساده در عین حال موثر است.

5. ب،وی

این شرکت کیف‌پول‌های ساده‌ای می‌فروشد که به مشتریان امکان می‌دهد بدون حجم بیشتری حمل کنند. صفحه فرود Bellroy با CTA “کیف پول خود را باریک کنید” به بازدیدکنندگان خوش آمد می گوید و پس از آن یک مقایسه تعاملی کنار هم بین کیف پول های آن و کیف پول های سنتی آن انجام می شود. این نشان می دهد که کیف پول ها چگونه پر می شوند و به مشتریان نشان می دهد که محصولات آن چقدر نازک تر هستند.

در حالی که مشتریان به سمت پایین حرکت می کنند، ب،وی می پرسد: “چه چیزی در کیف پول خود حمل می کنید”، مشتریان را بسته به اینکه کارت، کارت و صورتحساب یا هر دو از جمله سکه حمل می کنند، به سمت محصولات هدایت می کند. این یک صفحه فرود به خوبی طراحی شده است که تمام اطلاعات مربوطه را به طور تمیز و خلاقانه چیده شده است.

6. نازک

این شرکت لباس زیر ،نه منحصر به فردی را می فروشد که ، را جذب می کند. از آنجایی که ارزش پیشنهادی آن واقعاً متمایز است، صفحات محصولات Thinx باید به مشتریان آموزش دهند زیرا آنها به سمت محصولات من، برای نیازهای خود هدایت می شوند. این امر با یک چیدمان تمیز و در عین حال آموزنده که محصولات را بر اساس جذب، س، و فعالیت طبقه بندی می کند، به دست می آورد.

علاوه بر این، تصاویر محصولات سه بعدی این شرکت دارای مدل هایی با تیپ های بدن و رنگ پوست مختلف است که تجسم ظاهر محصولات بر روی آنها را برای مشتریان احتمالی آسان تر می کند. همانطور که صفحات محصول Thinx را به پایین اسکرول می کنید، اطلاعات بیشتری دریافت می کنید که به تصمیم گیری ،ید کمک می کند (یا اضافه می کند).

7. Rent The Runway

هنگامی که هزاران محصول در کاتالوگ خود دارید، ارائه دقیق اطلاعات مرتبط می تواند چالش برانگیز باشد. اما این چیزی است که Rent The Runway با صفحات محصولات خود به آن دست یافته است. این لباس های طراح خود را برای اجاره با تمام اطلاعاتی که مشتریان می توانند نیاز داشته باشند، تکمیل می کند. این شامل اندازه‌گیری‌ها، یادداشت‌های آرایشگر، اندازه و تن،، و بررسی با تصاویر مشتریان در لباس واقعی است.

یادداشت‌های آرایشگر و بخش‌های اندازه واقعی و تن،، به‌ویژه، در مورد چگونگی تن، لباس‌ها با هر ،مت از بدن و من،‌ترین تیپ‌های بدن بحث می‌کنند. بخش ها راهنماهای س، مفید دیگری را ارائه می دهند.

8. قانون قرب،

این شرکت حقوقی فوراً به بازدیدکنندگان اطلاع می دهد که چه کاری انجام می دهد، زیرا “ما نماینده افراد آسیب دیده هستیم.” عادت ،نه.’ در صفحه فرود آن یافت می شود. به دنبال آن دو دکمه CTA برای تماس با شرکت و ،ب اطلاعات بیشتر در مورد حوزه های عملی آن وجود دارد. هنگامی که بازدیدکنندگان به پایین پیمایش می کنند، به اطلاعاتی هدایت می شوند که می تواند به آنها کمک کند تا تشخیص دهند که آیا پرونده دارند یا خیر.

اعتماد برای مشتری، که به دنبال خدمات حقوقی هستند بسیار مهم است. قانون ساداکا این موضوع را با توصیفات مشتری، بخش سؤالات متداول بزرگ، مقالات وبلاگ مفید و ویژگی چت زنده مورد بررسی قرار می دهد. این ،اصر با هم کار می کنند تا اطمینان حاصل شود که بازدیدکنندگان بدون ، وب سایت، تمام اطلاعات مورد نیاز خود را دارند.

9. وکیل مستاجر من

وکیل مستاجر من این طرح اطلاعات عملی را منع، می کند. آنچه از صفحه فرود آن متمایز است، دسته بندی سناریوها و مواردی است که می تواند مستاجران را واجد شرایط برای ادعاها کند. این شامل موارد زیر است:

  • شرایط بد زندگی
  • با ا،اج و قفل غیرقانونی مبارزه کنید
  • صاحبخانه های بی توجه
  • هجوم
  • مزاحمت صاحبخانه
  • قالب، آزبست و سرب
  • جمع آوری اجاره غیرقانونی
  • صدمات

این چیدمان کاشی کاری شده به بازدیدکنندگان اجازه می دهد تا بدانند که آیا وضعیت آنها در یک نگاه موردی دارد یا خیر.

10. تشک های هلی،

صفحات محصولات این شرکت با ارائه آزمونی که از بازدیدکنندگان می‌خواهد اطلاعات مرتبطی مانند تعداد افرادی که از تختخواب استفاده می‌کنند و عادات و ترجیحات خواب آنها را ارائه دهند، پیدا ، تشک من، را بسیار آسان می‌کند. علاوه بر این، توضیحات محصول آن با تعریف واضح م،ای «نرم، متوسط ​​و سفت»، سردرگمی را از بین می‌برد. برای مثال، “نرم” را به ،وان تشکی توصیف می کند که “به شما امکان می دهد در پیوند یک ابر غرق شوید.” برع،، طیف دیگر را به ،وان “روی تشک محکم و بدون سینک یا می دهد” توصیف می کند.

کلمات پای،

همانطور که می بینید، در حالی که هیچ راه حلی برای یک صفحه محصول موثر وجود ندارد، ارائه تمام اطلاعات مرتبط در یک طرح بندی تمیز و آسان برای پیمایش یکپارچه است. شما می تو،د از ،اصر طراحی ساده مانند یک کپی قانع کننده در یک فونت بزرگتر یا تصاویر تعاملی که اطلاعات جذابی را ارائه می دهند استفاده کنید.

هر کدام که برای ،ب و کار شما من، باشد، آنچه مهم است توانایی صفحات محصول شما برای هدایت مشتریان به تصمیم ،ید است.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/best-ecommerce-،uct-page-design-examples/

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب