هیچ چیز ناامیدکنندهتر از این نیست که مشتری، در سایت شما بخواهند ،ید کنند، اما با عدم وجود بر،بهای موجود در سرتاسر محدوده محصولتان مانع شوید. سال گذشته، بر،ب های خارج از انبار هشت درصد افزایش یافت در دوشنبه سایبری نسبت به هفته قبل (22 نوامبر). اما تصویر بزرگتر این است که آنها همچنین 169 درصد نسبت به رقم 2020 افزایش یافته اند و نسبت به ارقام سال 2019 258 درصد افزایش یافته اند. این موضوع نشان میدهد که همهگیری تأثیر جدی بر زنجیرههای تامین داشته است، مشکلی که هنوز به طور کامل برطرف نشده است.
با توجه به بسیاری از مصرف کنندگان که به دنبال شرکت ها و محصولات جدید هستند تا آنها و عزیزانشان را خوشحال کنند، جمعه سیاه / دوشنبه سایبری زمان من،ی برای جمع آوری و تبدیل سرنخ های جدید است.
هنگام برنامهریزی فروش جمعه سیاه / دوشنبه سایبری، بستهبندی را نادیده نگیرید – تا اطمینان حاصل کنید که دستمال کاغذی، بر،ب یا نوار کافی برای بستهبندی محصولات خود با استانداردی که مشتری انتظار دارد دارید. تنها یک چیز ناامید کننده تر از تمام شدن موجودی است و آن تمام شدن جعبه برای ارسال محصول است.
3. ش،ت در ایجاد اعتماد
از آنجا که هر چقدر هم که برای اطمینان از ایمن بودن محصول خود مراقب باشید، همیشه ممکن است تصادفات رخ دهد، آمازون اکنون از فروشندگان می خواهد که اگر فروش شما در هر ماه از 10000 دلار فراتر رفت، بیمه نامه فروشنده آمازون را داشته باشند.. این بیمه نامه باید آمازون را به ،وان یک طرف «بیمه شده اضافی» پوشش دهد و حداقل 1,000,000 دلار را پوشش دهد.
دومین عامل این است که چند واحد از هر محصولی را که میفروشید (به ،وان “معروف” شناخته میشود). اگر احتمال وقوع حادثه به دلیل محصول شما یک در میلیون است، احتمالاً اگر یک، ده یا حتی 100 دستگاه را بفروشید، این اتفاق نخواهد افتاد. اگر یک میلیون بفروشید، به احتمال زیاد این کار خواهد شد. همین عامل است که تهیه بیمه من، را در این زمان از سال بسیار مهم می کند، زیرا با رونق فروش شما، قرار گرفتن در معرض آن نیز افزایش می یابد.
اولین عامل این است که محصولات شما چقدر احتمال دارد آسیب وارد کنند. واضح است که برخی از محصولات خطرناک تر از سایرین هستند. برای مثال، هر چیزی که دارای یک ،صر الکترونیکی باشد، پتانسیل ،اب شدن و ایجاد آتش سوزی را دارد، در حالی که چیزی مانند یک ،اب بازی بافتنی احتمالاً بسیار ایمن است.
بیمه ،ی نیست، که نادیده گرفتن آن را آسان می کند، اما بسیار مهم است. حق نداشتن بیمه تجارت الکترونیک در جای خود (یا بدتر از آن، هیچ کدام!) اگر مشتری ادعایی موفق علیه شما داشته باشد، می تواند به راحتی کل تجارت فروشنده تجارت الکترونیک را از بین ببرد.
امیدواریم که از قبل به خوبی آماده شده باشید، بیمه مسئولیت من، را در اختیار داشته باشید، و انبار شما به خوبی انبار شده است. مهم نیست که چقدر سازماندهی شده اید، هرگز زود نیست که دوباره بررسی کنید که تمام کادرها تیک خورده اند. با شروع شمارش مع، برای دو روز بزرگ سال ،ید، بیایید نگاهی به سه دام بزرگی که فروشندگان تجارت الکترونیک با آن روبهرو هستند و نحوه اجتناب از آنها بیاندازیم.
اما اول، The Numbers Behind Black Friday و Cyber Monday Sales
دوشنبه سایبری، که سه روز پس از جمعه سیاه برگزار میشود، حتی یک چشمانداز شادابتر است: سال گذشته، مصرفکنندگان هدر رفتند. 10.7 میلیارد دلار در دوشنبه سایبری، در شلوغ ترین ساعت (11 بعد از ظهر تا 12 صبح به وقت شرقی / 8 بعد از ظهر تا 9 بعد از ظهر PT) به اوج 12 میلیون دلار در هر دقیقه می رسد.
هنوز بهتر است، جامعه ای از مشتریان وفادار بسازید که بتوانند در طول فصل تعطیلات به ،وان سفیر عمل کنند. گروههای فیسبوک روشی عالی برای صحبت ، همه هستند – و به شما امکان میدهند تا قبل از شروع فروش محصولات خاص، سر و صدایی ایجاد کنید.